اپل واچ سری 7 آیکن برخی اپلیکیشن ها را نمایش نمی دهد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بعد از رونمایی از اپل واچ سری 7، بالاخره اولین دسته از خریداران نسل نو ساعات های هوشمند اپل آن را دریافت کردند. اما به گفته برخی از کاربران، اپلیکیشن های شخص ثالث در اپل واچ سری 7 با آیکن خود نشان داده نمی شوند و در نمایشگر نامرئی هستند.

اپل واچ سری 7 آیکن برخی اپلیکیشن ها را نمایش نمی دهد

این مشکل اولین بار از طریق یک توسعه دهنده محصولات مربوط به اکوسیستم اپل مشاهده شده است. او اعلام کرده که نسخه تازه Xcode، آیکن ها را به خوبی نمایش می دهد اما در ساعت ظاهر نمی شوند. برخی معتقدند که این مشکل به علت ابعاد و وضوح صفحه نمایش تازه است، زیرا آیکن ها حتی در هنگام اجرای سیستم عامل watchOS 8 و در نسل قبلی ساعت های هوشمند اپل هم کاملا خوب نشان داده می شوند.

یکی از راه حل هایی که برای این مشکل پیشنهاد شده، تغییر به نمای لیست است. اگرچه هنوز آیکن این اپلیکیشن ها در اپل واچ ظاهر نمی گردد اما حداقل می دانید کدام برنامه ها هستند که آیکن آن ها به نمایش در نمی آید. جیمز تامسون توسعه دهنده PCalc، علت بروز این مشکل را بررسی کرده است. به گفته وی، این مشکل ارتباط نزدیکی با مکانیسم اپ استور دارد که برای انتقال اپلیکیشن ها به اپل واچ سری 7 استفاده می گردد. علاوه بر این، تامسون نتوانست این مشکل را در شبیه ساز watchOS تکرار کند.

او با انتشار پستی در توییتر خود نوشت: من حدس می زنم که چون همه این ها در شبیه ساز watchOS برای ساعت سری 7 بدون هیچ ایرادی کار می کند، مکانیزم های اپ استور اپل هنگام دانلود اپلیکیشن ها، تصاویر را به اشتباه حذف می کنند. شایان ذکر است که این مشکل فقط در اپل واچ های سری 7 ظاهر می گردد و در مدل های قدیمی این ساعت هیچ مسئله ای در زمینه نشان ندادن آیکن اپلیکیشن ها وجود ندارد. باید صبر کرد و دید که واکنش اپل نسبت به این مشکل چه خواهد بود.

بد نیست بدانید که اپل از سری تازه ساعت های هوشمند خود در تاریخ 23 شهریور رونمایی کرد. تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده است بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی های آیفون و آیپد است. یعنی اندکی تخت تر و در عین حال زیباتر هم شده است. درست مانند نسل قبل، اپل واچ سری 7 هم در دو مدل تولید شده است، اما این بار با میزان های 41 و 45 میلی تری. این در حالی است که نسل گذشته به ترتیب میزان های 40 و 44 میلی متری داشتند. بنابراین کاربران اکنون فضای بیشتری برای کار با ساعت های تازه خواهند داشت. بیشترین تغییری که اپل در این ساعت تازه خود پدید آورده است به خود کیس برمی گردد. آنچه دیگر شاهد نیستیم، طراحی منحنی شکل آن است که از زمان اولین اپل واچ تا به امروز شاهد آن بودیم.

کلید چرخان و کلیدهای کناری همراه آن تغییر خاصی نداشته اند و سر جای خود به جای مانده اند که نشان می دهد اپل متوجه شده است نباید آنچه را که کاربران به آن تمایل نشان می دهند تغییر دهد. اپل واچ سری 7 با الهام از آیفون ها و آیپدهای تازه و همچنین آیفون 4، اکنون زبان طراحی تازهی دارد که کاملا به چشم می آید. همان طور که در بالا اشاره شد، ساعت هوشمند تازه اپل اکنون به مقدار بسیار کمی تخت تر شده است اما هنوز هم انحنا در آن دیده می گردد تا پوست دست کاربران را آزار ندهد.

به لطف این طراحی تازه، اپل توانسته از فضای خالی به دست آمده استفاده و نمایشگر بزرگ تری را هم روی کیس تعبیه کند. این نمایشگر تازه اکنون 1.8 اینچی و 70 درصد روشن تر شده است و کار با آن قطعا لذت بخش تر و راحت تر خواهد بود چرا که اکنون حاشیه های هم کاهش پیدا کرده اند و به 1.7 میلی متر رسیده اند. بدین ترتیب بدون اینکه لزوما ساعت را به سمت صورت خود بچرخانید، با نگاه از زاویه آن می توانید ساعت را چک کنید. اپل واچ سری 7 از لحاظ مقاومت هم بهترین ساعت هوشمندی است که تا به امروز تولید شده است. نمایشگر آن اکنون در برابر ترک خوردگی و شکستگی مقاوم است و از استاندارد ضد گرد و غبار IP6X هم بهره می برد. همچنین در برابر نفوذ آب هم تا 50 متر مقاوم است.

از لحاظ باتری هم اپل واچ سری 7 بهبود چشمگیری داشته است. سرعت شارژ آن هم به لطف فناوری تازه اپل، 33 درصد به نسبت نسل گذشته سرعت بیشتری دارد. طبق گفته های اپل، این ساعت هوشمند تنها در مدت 45 دقیقه از 0 به 80 درصد شارژ می رسد و در مدت زمان 8 دقیقه هم می توان تا 8 ساعت پایش مداوم خواب روی آن حساب کرد. از لحاظ قابلیت های نرم افزاری هم اپل واچ سری 7 به نسبت نسل گذشته بهتر شده است اما نه آن قدری که انتظار داشتیم. این محصول همچنان از نوار قلب، پایش خواب، سنسور میزان گیر اشباع اکسیژن خون، سنسور تشخیص شست و شوی دست و یادآورهای بسیار کاربردی بهره می برد.

عرضه این ساعت های هوشمند از 23 مهر آغاز شده و همان طور که ذکر شد، اولین دسته از خریداران نسل تازه ساعات های هوشمند اپل آن را دریافت کردند و انتظار می رود که اپل واچ های سری 7 به زودی در سراسر جهان در اختیار علاقمندان و کاربران این نوع از گجت های پوشیدنی قرار بگیرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل واچ سری 7 آیکن برخی اپلیکیشن ها را نمایش نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 آیکن برخی اپلیکیشن ها را نمایش نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید