امکان حذف عکس از اسلاید در اینستاگرام فراهم شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، اینستاگرام از سال 2017 به کاربران امکان ارسال حداکثر 10 عکس و ویدیو در یک پست را فراهم کرد، اما با گذشت چهار سال، به تازگی امکان حذف یک عکس یا کلیپ ویدیویی در یک اسلاید را فراهم نموده است.

امکان حذف عکس از اسلاید در اینستاگرام فراهم شد

به گزارش ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام در یکی از آپدیت های ویدیویی هفتگی اخیرش به توصیح جزییات قابلیت تازه پرداخت.

کاربران می توانند برای حذف یک عکس یا کلیپ ویدیویی در یک اسلاید، ابتدا آیکن سه نقطه را زده و سپس گزینه ویرایش را انتخاب نمایند.

در مرحله بعد روی تصویر یا کلیپی که می خواهند حذف نمایند، رفته و آیکن حذف را بزنند. به گفته موسری، این قابلیت در حال حاضر تنها برای iOS موجود است و بزودی برای اندروید عرضه می گردد. وی اذعان کرد این قابلیت باید زودتر از این از سوی اینستاگرام عرضه می شد.

بر اساس گزارش انگجت، برای کاربرانی که در آمریکا زندگی می نمایند، یک قابلیت تازه دیگر به نام Rage Shake فراهم شده است. با این قابلیت، اگر در هنگام استفاده از اینستاگرام کاربران با مسئله ای روبرو شدند، می توانند گوشی خود را تکان دهند.

با این عمل، رابط کاربری گزارش باگ اپلیکیشن ظاهر می گردد. کاربران می توانند مشکل را به شرکت گزارش نمایند. موسری گفت: این قابلیت به اینستاگرام یاری می نمایند ایرادات خاصی که باید برطرف شوند را در اولویت قرار دهد.

منبع: فرارو

به "امکان حذف عکس از اسلاید در اینستاگرام فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان حذف عکس از اسلاید در اینستاگرام فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید