اطلاعیه باشگاه روستوف درباره بردیف، امیدواری برای بازگشت سرمربی آزمون و عزت اللهی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، باشگاه روستوف روسیه با صدور اطلاعیه ای در سایت رسمی خود از موافقت قربان بردیف، سرمربی مستعفی جهت همکاری مشاوره ای در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم آژاکس آمستردام اطلاع داد.

اطلاعیه باشگاه روستوف درباره بردیف، امیدواری برای بازگشت سرمربی آزمون و عزت اللهی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، قربان بردیف، سرمربی مستعفی تیم روستوف روسیه به دنبال تماس مدیر اجرایی این باشگاه راهی هلند شد تا نقش مشاوره ای برای کادر فنی در بازی فردا (سه شنبه) برابر آژاکس آمستردام ایفا نماید.

دمیتری کریچنکو، سرمربی موقت تیم روستوف همانند دو بازی قبلی لیگ برتر روسیه برابر تیم های اورال و زنیت سن پترزبورگ از مشاوره های قربان بردیف برخوردار می گردد.

شرایط قربان بردیف، سرمربی پیشین یاران آزمون و عزت اللهی به یکی از اخبار عجیب رسانه های ورزشی روسیه تبدیل شده است. این مربی با وجود کناره گیری از سمت خود همچنان به همکاری خود با این تیم ادامه می دهد.

روزنامه دولتی ایزوستیای روسیه هم درباره شرایط قربان بردیف نوشته است: بردیف زمانی از سمت سرمربیگری تیم روستوف استعفا کرد که مدیران ارشد این باشگاه در مرخصی به سر می بردند و بازگشت او به روستوف احتمال دارد.

پتر سیروف، رئیس باشگاه روستوف نیز به این روزنامه روسی گفته است: هم اکنون در مرخصی هستم و نمی توانم درباره هیچ چیزی صحبت کنم. تا دوم شهریور به روستوف باز می گردم و درباره شرایط کادر فنی تصمیم گیری می کنیم.

ش

منبع: تسنیم

به "اطلاعیه باشگاه روستوف درباره بردیف، امیدواری برای بازگشت سرمربی آزمون و عزت اللهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه روستوف درباره بردیف، امیدواری برای بازگشت سرمربی آزمون و عزت اللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید