ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه 97

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، به گزاش خبرنگاران، در نود ویکمین جلسه شورا که فردا دهم مهر برگزار می گردد گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه 97 توسط سید حسن رسولی خزانه دار ارائه خواهد شد.

ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه 97

در ادامه جلسه لایحه اصلاحیه مصوبه تایید سی نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران مورد آنالیز می گیرد. انتخاب دونفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت مصوبه اصلاحیه مقابله، کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجلری های اجتماعی شهر تهران نیز در هشتاد و سومین جلسه شورا صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش آنالیز تعدادی از پرونده باغات شهر تهران نیز در دستور جلسه فردا شورای اسلامی شهر تهران واقع شده است. همچنین درادامه جلسه انتخاب 10 نفر از کارشناسان متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون های ماده صد صورت می گیرد.

آنالیز لایحه معین بهای تعرفه صدور باربرگ در شهر تهران نیز در دستور کار جلسه آتی شورا واقع شده است. همچنین صورت جلسه های 15 الی 18 کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش حسابهای درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید