ارائه خدمات هوآوی در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، هوآوی خدمات پس از فروش گوشی های خود در بازار ایران را به عنوان بخشی جدا نشدنی از محصولات خود در سطح استانداردهای جهانی و بدون دریافت هیچ هزینه اضافی به کاربران ارائه می نماید

ارائه خدمات هوآوی در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی

خدمات پس از فروش وظیفه ذاتی برندهاست و مشتریان برای دریافت خدمات نباید هزینه اضافی پرداخت نمایند

با توجه به ارزش بالای گوشی های هوشمند در شرایط فعلی بازار و لزوم بهره گیری طولانی مدت به دلیل افزایش ارزش آن ها نسبت به گذشته، خدمات پس از فروش اهمیت دو چندانی برای کاربران پیدا نموده است. این اهمیت باعث شده که بعضی از شرکت ها برای ارائه خدماتی که وظیفه ذاتی هر برندی است، هزینه اضافه از مشتریان دریافت نمایند. به علاوه وجود مراجع متعدد و متفرقه ارائه خدمات برای یک برند، باعث سردرگمی بیشتر کاربران در شرایط فعلی می گردد.

هوآوی با آگاهی به احتیاجهای مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش کوشش می نماید خدمات گوشی های خود در بازار ایران را در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ارائه کند و از آنجایی که این خدمات به عنوان بخشی جدا نشدنی از گوشی های هوآوی است، هیچ هزینه اضافی برای این کار از کاربران دریافت نمی گردد.

در حال حاضر مدت زمان گارانتی گوشی های هوآوی یک هفته برای تعویض محصول و 18 ماه خدمات پس از فروش است. علاوه بر گوشی، تجهیزات ارائه شده همراه گوشی های هوآوی مانند شارژر، هندزفری از گارانتی بهره مند هستند. این در حالی است که در بعضی برندهای دیگر مشاهده می گردد نه تنها برای خدمات پس از فروش تحت عنوان بیمه یا عنوان های دیگر مبلغ اضافه ای از مشتریان طلب می گردد، بلکه مواردی چون سنسور اثر انگشت و FaceID نیز شامل گارانتی آن ها محسوب نمی گردد. از سوی دیگر زمانیکه در به اصطلاح بیمه نامه ها با دریافت مبالغ هنگفت از مشتریان برای گارانتی در نظر گرفته می گردد، یک سال است که این زمان شش ماه کمتر از گارانتی رسمی هوآوی است.

یکی از مهمترین مزایای گارانتی اصلی هوآوی نصب قطعات اصلی و با کیفیت کمپانی در مدت زمان گارانتی و مراحل آسان ثبت و امکان مراجعه به تمامی مراکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور است. بدیهی است گوشی هایی که با گارانتی های متفرقه یا بیمه های جایگزین به بازار عرضه می شوند، علاوه بر سردرگمی مشتریان هنگام خرید، ریسک بالایی در تعمیر گوشی ها به دلیل عدم دسترسی مراکز به قطعات اصلی مورد احتیاج گوشی ها برای کاربران خواهند داشت.

گارانتی اصلی هوآوی شرایط ویژه ای (VIP) را برای گوشی های پرچمداران خود مانند Mate 10 و Mate 10 Pro به صورت رایگان در نظر گرفته، خدماتی مانند 6 ماه بیمه صفحه نمایش، تحویل در محل در تهران، ارائه دستگاه جایگزین در زمان تعمیرات.

هم اکنون 34 مرکز ارائه خدمات یک پارچه هوآوی در 29 شهر اصلی کشور شامل مراکز استان ها و سایر شهرها جهت ارائه مستقیم خدمات به کاربرانی که گوشی های خود را از توزیع نمایندگان رسمی گوشی های هوآوی تهیه نموده، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این جهت سهولت ارسال و دریافت گوشی ها در هنگام بروز مشکل، 140 مرکز ارسال و دریافت برای محصولاتی که احتیاج به خدمت رسانی دارند مشغول ارائه سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری در سرتاسر کشور به مراجعان هستند. برای بعضی مدل های ویژه نیز تحویل گوشی در محل در نظر گرفته شده که می توانید با شماره 42000 021 تماس و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گفتنی است که جدیدترین گوشی هوآوی در بازار ایران یعنی Huawei P30 lite هم از کلیه مزایای ذکر شده در بحث خدمات پس از فروش بهره می برد. همچنین ذکر مجدد این نکته ضروری است که تنها گوشی های ارائه توسط توزیع نمایندگان رسمی گوشی های هوآوی در کشور از خدمات رسمی بهره مند می شوند.

منبع: همگردی

به "ارائه خدمات هوآوی در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات هوآوی در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید