اجرای پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری 160هزارمیلیارد ریال در مازندران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اکنون 160هزار میلیارد ریال پروژه گردشگری در استان مازندران در حال اجراست.

اجرای پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری 160هزارمیلیارد ریال در مازندران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، دکتر علی اصغر مونسان امروز دوشنبه 7 مرداد 98، در بدو ورود به استان مازندران در گفت و گو با وبلاگ آبی اناری ها در فرودگاه رامسر اضافه کرد: با تکمیل و افتتاح این حجم سرمایه گذاری در بخش گردشگری، علاوه بر اشتغال زایی، شاهد تحولی بزرگ در حوزه زیرساخت های گردشگری، اقامتی و تفریحی، در استانی که قطب گردشگری کشور محسوب می گردد، خواهیم بود.

او گفت که در جریان سفر دو روزه اش به مازندران علاوه بر آنالیز ظرفیت های گردشگری، یک باب هتل، یک مجتمع گردشگری و 43 واحد بوم گردی را افتتاح می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: برنامه ریزی برای تکمیل هتل 5ستاره میزبان در مازندران هم که قرار است در آینده با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری برسد، در دستور کار قرار گرفته است.

مونسان اضافه کرد: با توجه به استقبال گردشگران داخلی و خارجی از ظرفیت های گردشگری، تفریحی و اقامتی مازندران، در این سفر بیشتر برنامه های توسعه گردشگری استان مورد توجه و بازدید قرار خواهد گرفت.

منبع: میراث آریا

به "اجرای پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری 160هزارمیلیارد ریال در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های گردشگری با حجم سرمایه گذاری 160هزارمیلیارد ریال در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید