آخرین جزئیات لایحه مشخص عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین جزئیات لایحه معین عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات لایحه مشخص عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ آبی اناری ها، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع وبلاگ آبی اناری ها درباره آخرین جزئیات لایحه مشخص عوارض ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده، گفت: پیشنهاد شهرداری افزایش 60 درصدی عوارض ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده بود که مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت و ما امروز موضوع را در صحن شورای شهر تهران آنالیز می کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیح داد: ما در مدیریت شهری بسیاری از تعرفه ها را افزایش ندادیم و با کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم که از افزایش بی رویه عوارض در سال آینده جلوگیری کنیم و باید بگویم که اگر لایحه مشخص عوارض ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده تصویب گردد، نرخ تعرفه افزایش معمولی دارد.

علیخانی ادامه داد: هدف طرح های ترافیکی که بر اساس مصوبه شورای ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ آن را مشخص می نماید مدیریت سفر و ساعت تردد است و باید بگویم تا زمانی که حمل و نقل عمومی کامل نباشد، نمی توانیم به فکر محدودیت و عوارض سنگین باشیم.

وی توضیح داد: درآمد حاصل از اجرای محدوده های ترافیکی باید در جهت توسعه حمل و نقل عمومی استفاده گردد و این موضوع مصوبه شورای شهر است، اگرچه در این زمینه تخلفاتی اجرا شده که ما تذکراتی به شهردار تهران دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین جزئیات لایحه مشخص عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات لایحه مشخص عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید