همکاری های سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در حوزه گردشگری باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تعامل و همکاری میان ستاد گردشگری شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی مشهود است و این همکاری ها باید تقویت گردد.

همکاری های سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در حوزه گردشگری باید تقویت گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، محسن امامی در حاشیه بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران فعالیت های خوبی را در حوزه تقویت گردشگردی دارد و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: در بازدید میدانی امروز از ستاد گردشگری شهرداری تهران دریافتم که در حوزه اطلاع رسانی عمومی برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران اقدامات خوبی اجرا شده که بیانگر برنامه ریزی و نظم است.

مشاور عالی سازمان میراث فرهنگی، دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد: سال جاری در اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف ،شاهد تعامل و همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی هستیم که این هم افزایی نوید اتفاقات خوبی است.

وی خاطر نشان کرد: تهران علیرغم اینکه به نوعی دروازه ورودی به کشور محسوب می گردد و دارای جاذبه های غنی تفریحی،زیارتی و گردشگری است اما همیشه مسافر فرست به سایر شهرها به ویژه در ایام نوروز بوده است.

دکتر امامی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که استان تهران با دارا بودن ظرفیت های بسیار در حوزه گردشگری ،مسافر پذیر گردد.

منبع: میراث آریا

به "همکاری های سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در حوزه گردشگری باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در حوزه گردشگری باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید