هفته اول و فینال اول در لیگ برتر فوتسال

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، هفته اول از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در سه شهر اصفهان، الوند و مشهد برگزار می گردد که در مهمترین بازی گیتی پسند اصفهان میزبان مس سونگون است.

هفته اول و فینال اول در لیگ برتر فوتسال

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، با سرانجام مرحله اول لیگ برتر امروز (چهارشنبه) مرحله دوم این مسابقات در گروه برنده ها برای معین تیم قهرمان آغاز می گردد که در مهم ترین بازی امروز مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی مهمان گیتی پسند است.

گیتی پسندی ها که در چند بازی اخیر خود مقابل مس در اصفهان ناکام بودند انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و آغاز قدرتمندانه در مرحله دوم دارند.هر دو تیم فرایند رو به رشدی داشتند و با صدرنشینی به این مرحله آمدند تا این بازی فینال زودرس باشد.

تقابل بازیکنانی که سابقه حضور در هر دو تیم را دارند دیدنی است ضمن اینکه افضل و باغبانباشی با تیم سابق خود روبرو می شوند که این اتفاق نیز حساسیت های بازی را دو چندان می نماید.افضل سال قبل در جریان بازی با گیتی پسند یکسال محروم شد و حالا در اصفهان باید از روی سکوها تیمش را راهنمایی کند.

در الوند هم کراپ که در مرحله قبل انتظارات را برآورده نکرد برای آغاز دوباره باید بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارد. حریف آنها سن ایچ ساوه است که با اصغری مقدم عملکرد خوبی داشته و با توجه به استراحت در هفته آخر مرحله قبل، شرایط خوبی برای این بازی دارد و روز سختی را برای شاگردان لک رقم می زند. اصغری مقدم اعلام نموده تمرکز تیمش روی مهار مهدی جاوید است و اینگونه کراپ خلع سلاح می گردد.

فرش آرای مشهد هم که در مرحله قبل عملکرد خوبی داشت و هم امتیاز با مس به این مرحله آمد باید از مقاومت البرز پدیده دور اول پذیرایی کند. تیم جوان فرهاد کشاورز با انگیزه بالا برای کسب قهرمانی پای به میدان گذاشته به هیچ وجه حریف آسانی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هفته اول و فینال اول در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته اول و فینال اول در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید