هتل بولگاری بالی، اندونزی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، درامتداد صخره­ ها در شبه جزیره بوکیت، در جنوب بالی، بهشتی برای گذراندن ماه عسل وجود دارد. استراحتگاه با ویلاهای بزرگ و زیبا و هر کدام با چشم انداز اقیانوس هند، فضاهای استراحت بیرون خانه و استخرهای شنا سفر خوبی را برای شما رقم می­زنند. استراحتگاه بولگاری بالی در 150 متری از سطح دریا واقع شده است و چشم­انداز اقیانوس هند را ارائه می­دهد. این ویلاهای لوکس دارای استخر خصوصی و سرپوشیده هستند. ساحل طولی که حدود 1 کیلومتر است به وسیله آسانسور شیب داری در دسترس است. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هتل بولگاری بالی، اندونزی

موقعیت مکانی هتل بولگاری بالی

هتل بولگاری در بالای صخره ­ها در کنار اقیانوس هند، در شبه جزیره بوکیت در ساحل جنوبی بالی قرار گرفته است. قابل توجه­ترین مجذوب نمایندهیت این منطقه معبد اولوواتو است. نزدیک غروب به این معبد بروید تا اجرای مجذوب نماینده پایکوبی آتش را ببینید. از فرودگاه تا اینجا حدود 18 کیلومتر فاصله و یک ساعت راه است. ساحل پادانج پادانج در3.9 کیلومتری و ساحل دریم لند در 5 کیلومتری هتل بولگاری قرار دارند.

سبک و ویژگی ­هایهتل بولگاری

هر گونه افکار شلوغی را درو بریزید. هتل بولگاری بالی محیطی بسیار آرام است. ترکیبی از معماری بالی و طراحی ایتالیایی معاصر بنظر ترکیب عجیب و غریبی می­ آید اما بطور شگفت­ انگیزی زیبا از آب در آمده است. با مسیرهای سنگفرش صورتی و دیواره­ هایی که با سنگ­ های آتشفشانی تزیین شده است، و محیطی با جنگل ­های عجیب و زیبا و ساحل شگفت ­انگیز.

سرویس و خدمات هتل بولگاری

برای یک سرگرمی نسبتا کوچک هتل بولگاری مکان بسیار خوبی است. یک آبگرم عالی با اتاق­ های درمانی با چشم­انداز دریا، یک استخر زیبا که در کنار صخره ها قرار گرفته است. و ساحل که با آسانسور اختصاصی هتل که شما را 100 متر به پایین می­برد قابل دسترس است. یک کلیسا کوچک عروسی مدرن نیز وجود دارد که می­توانید با 200،000 دلار آمریکا آن را برای عروسی اجاره کنید. شما می توانید سرگرمی مورد علاقه خود را درطول شبانه روز از میان ورزش در باشگاه تناسب اندام 24 ساعته، آبگرم و یا لذت بردن از منظره اقیانوس انتخاب کنید. استراحتگاه وای فای و پارکینگ رایگان نیز دارد. می­توانید از هتل در خواست سفر و تماشای منظره ها زیبای اطراف را داشته باشید. مهمانان بعلاوه می توانند از خدمات پیشخدمت 24 ساعته استفاده نمایند.

ویلاهای هتل بولگاری بالی

ویلای رو به اقیانوس:

این ویلاها با یک اتاق خواب با چشم ­انداز دیدنی از اقیانوس هستند. در بعضی بام­ های کاهی ویلاهای دیگر را نیز می­بینید و در دیگر ویلاها فقط افق واقیانوس از اتاق خواب دیده می­گردد. در داخل دیوارهای بلند جلویی یک باغ زیبای گرمسیری، یک فضای نشیمن باز، یک سالن بزرگ و یک حمام بسیار بزرگ واقع شده است. کافی شاپ بالی

ویلاهای بولگاری:

یک ورودی خصوصی شما را به این ویلاهای 1300 متری که شامل دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک اتاق نهارخوری، سینمای خانگی، یک آشپز خانه و آبگرم می گردد، راهنمایی می ­کند. استخر خصوصی 20 متری حیاط برای مدیتیشن که از طریق یک تراس بسیار بزرگ احاطه شده است و آلاچیق برای غذا خوردن و نشستن در فضای باز، از دیگر امکانات این ویلاها است.

ویلاهای 5 خوابه هتل بولگاری:

مجتمع ­های پنج خوابه شامل 5 اتاق خواب مجزا، یک استخر خصوصی و باغی با چشم­انداز اقیانوس هند، تراس، محل نشستن در فضای باز، آشپزخانه و آسانسور اختصاصی است. هر عمارت دارای باغ و استخر خصوصی است، که بین 14 تا 23 متر مربع است.

اتاق ­ها

روکش ­های قلاب دوزی شده، حمام­ هایی که با سنگ ­های آتشفشانی تزیین شده، فضای باز بیرون ویلا در ویلاهای یک خوابه. همه ویلاها بسیار جادار و دارای چشم­انداز اقیانوس هستند. سرگرمیات رایگان بالی

غذا و نوشیدنی

یک صبحانه پر زرق و برق در یک بوفه که بیشتر غذاهای مورد علاقه مردم اندونزی مانند غذای سبزیجات گادو گادو و ساتای فوق العاده را دارد، انتظار شما را می­ کشد. یا می ­توانید برای یک گزینه رمانتیک­ تر با غذای توسکان و نور شمع به رستوران شماره 2 بروید. و حتما کافی شاپ لاسپاگیا را که بین صخره­ ها واقع شده است از دست ندهید. رستوران ایتالیایی لوکا فانتین تفسیر خلاقانه­ و مدرنی از غذاهای ایتالیایی است که خلاقیت سرآشپر ایتالیایی آن را نشان می­دهد. دیگر غذاهای بین ­المللی نیز در رستوران سنگکار سرو می­شوند. در حالی که غذاهای دریایی را می­توانید در لا اسپیجا صرف کنید.

هزینه هر شب هتل بولگاری بالی

ویلاهای رو به اقیانوس از 847 پوند در فصل­های کم تردد، تا 924 پوند در فصل­های شلوغ متغیر است. این نرخ شامل صبحانه و وای فای نیز هست. مجله گردشگری وبلاگ آبی اناری ها

منبع: مجله دور و نزدیک

به "هتل بولگاری بالی، اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بولگاری بالی، اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید