هامون درفشی پور به دیدار رده بندی رفت، حذف زودهنگام چالاکی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در ادامه این رقابتها که در مادرید جریان دارد هامون درفشی پور در وزن 67- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، کار خود را با برتری یک بر صفر مقابل ریان اونیل از کانادا شروع کرد و سپس با رای داوران در آلبرتو گالوز از پاناما، دیوید کوهن از آلمان و 2 بر یک رافیض حسنوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت.

هامون درفشی پور به دیدار رده بندی رفت، حذف زودهنگام چالاکی

هامون در مبارزه نیمه نهایی به مصاف استوین داکوستا از فرانسه رفت و در نهایت 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی صبح شنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

رزیتا علیپور نماینده کاراته ایران در وزن 61- کیلوگرم کار خود را با برتری 6 بر یک مقابل فریدا آبیوآ از آذربایجان شروع کرد و در ادامه 3 بر یک نلی دی وس از بلژیک، 2 بر یک بارنو میرزایوا از ازبکستان و یک بر صفر آنجلا زاگومی از دانمارک را شکست داد و در ادامه 3 بر صفر نتیجه را به ژائویان ین از چین واگذار کرد و رو به گروه شانس مجدد رفت.

در مسابقات امروز بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم با برتری مقابلویلیام انگمن از سوئد، لی فالی از چین، یرمک آینازورف از قزاقستان، عبدالرحمان سنه از سنگال، کن نیشی مورا از ژاپن و بسلان میزوف از روسیه راهی مبارزه پایانی شد تا عصر شنبه برای کسب مدال طلا به دیدار نماینده ایتالیا برود.

فاطمه چالاکی در وزن 55- کیلوگرم دور نخست برابر ایرنا شاریخینا از بلاروس 5 بر صفر شکست خورد و با شکست این رقیب در مبارزه دور سوم، چالاکی وداعی زودهنگام با تاتامی جهانی داشت.

در ادامه مسابقات امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و امیرمهدیزاده در وزن 60- کیلوگرم به روی تاتامی می روند.

سه شنبه 15 آبان ماه در روز نخست این مسابقات سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به دیدار نهایی راه یافت. ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم راهی مبارزه رده بندی شد. حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی هم از دور مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هامون درفشی پور به دیدار رده بندی رفت، حذف زودهنگام چالاکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هامون درفشی پور به دیدار رده بندی رفت، حذف زودهنگام چالاکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید