مرکز خرید اکسیس در استانبول

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یکی از بهترین و جالب ترین کارهایی که میتوانید در تور استانبول انجام دهید ،خرید کردن است. استانبول برای اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند با خرید همراه است .در این شهر مراکز خرید مدرن و لوکس بی شماری بچشم میخورد .قیمت اجناس در بعضی از مراکز خرید اگرچه گران است ولی از کیفیت بی نطیری برخوردار هستند این مراکز خرید مدرن در اشتیاق مردم برای خرید نقشی اساسی دارند. یکی از این مراکز ، مرکز خرید اکسیس می باشد.در ادامه مطلب بیشتر با مرکز خرید axis استانبول آشنا خواهید شد.

مرکز خرید اکسیس در استانبول

اگر مایلید از یکی از خلوت ترین مراکز خرید استانبول دیدن کنید کافی ست به منطقه بایرام پاشا سری بزنید.فروشگاه axis یکی از بزرگترین مجتمع مسکونی و شیک ترین مراکز خریدی ست که در منطقه بایرام پاشا و در غرب استانبول واقع شده است و دارای 170 فروشگاه ست .اکسیس زمینی به مساحت 60000 متر مربع را به خود اختصاص داده است. این مجتمع مسکونی علاوه بر فروشگاه ها ،اماکن ادارای زیادی را در خود جای داده است .فضای داخلی مرکز خرید آکسیس بسیار لوکس و منحصر بفرد می باشد و برای 2000 نفر فرصت شغلی ایجاد نموده است.

مرکز خرید اکسیس که سالانه کمتر از 20 میلیون نفر بازدید کننده دارد ، دارای بخش های مختلفی ست و یک مرکز تجاری و تفریحی بشمار می آید که از جمله مهم ترین این بخش ها میتوان به مجموعه ورزشی ، زمین بازی بچه ها ، رستوران های متعدد با غذاهای ترک ، سوپر مارکت زنجیره های کارفور،پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو و … اشاره نمود.در این مرکز انواع برندهای ترک و بین المللی از جمله برند سی سی ایس ، برند وفیان ، برند فابریکا ، برند هاتیک ، برند کفش اینجی ، برند وای لاندن ، برند شلوار جین ماوی جینز ، زارا ، H&M ، تاپ شاپ و مانگو به فروش میرسد و گزینه خوبی برای خرید مایحتاج روزانه می باشد.قیمت اجناس در این فروشگاه نسبت به دیگر فروشگاه های استانبول چندان گران نیست.

اطلاعات کلی مرکز خرید اکسیس در استانبول

  • آدرس مرکز خرید اکسیس استانبول : Merkez Mahallesi, Cendere Cd. No:28, 34406 Kağıthane/İstanbul, Turkey
  • تلفن مرکز خرید اکسیس استانبول : 00902122953400
  • وبسایت مرکز خرید اکسیس : www.axisistanbul.com.tr
منبع: لذت سفر

به "مرکز خرید اکسیس در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید اکسیس در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید