مرادمند: پیشنهاد داشتن از پرسپولیس باعث افتخارم است، رقابت با سید جلال و خلیل زاده را دوست دارم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدافع پدیده مشهد گفت: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و باعث افتخارم است که از این باشگاه پیشنهاد دارم.

مرادمند: پیشنهاد داشتن از پرسپولیس باعث افتخارم است، رقابت با سید جلال و خلیل زاده را دوست دارم

محمدحسین مرادمند، مدافع 25 ساله تیم فوتبال پدیده مشهد که مدنظر باشگاه پرسپولیس تهران برای فصل نقل و انتقالات زمستانی است، در مصاحبه با ، درباره پیشنهاد سرخپوشان برای حضور در این تیم بیان نمود: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا و باعث افتخارم است که از این باشگاه پیشنهاد دارم. البته با پدیده مشهد قرارداد دارم و اگر بخواهم از این تیم جدا شوم، باید فرآیندی را طی کنم تا به پرسپولیس بپیوندم. هنوز صحبت رسمی با خود من نشده اما مدیر برنامه ام کارهایم را انجام می دهد و با او صحبت هایی شده است.

طرفداران فوتبالدوست مشهدی تشنه تیمی پرقدرت هستند

او اضافه کرد: پیش از این هم اتفاقاتی رخ داد و صحبت هایی شد اما من خواهش کردم به دلیل اینکه تمرکزم به هم نخورد و بتوانم با تمام توان در نیم فصل اول برای پدیده بازی کنم، صحبت ها تمام گردد. طرفداران فوتبالدوست مشهدی که من 4 سال است می بینم، تشنه این هستند تا تیمشان را پرقدرت ببینند.

رقابت با سید جلال و خلیل زاده را دوست دارم

مرادمند در مورد رقابت با سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده گفت: رقابت با حسینی و خلیل زاده را دوست دارم و همیشه دوست داشتم تا در زندگی کارهای سخت انجام دهم.

تدابیر کادرفنی و بازیکنان سبب شد تا در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم

مدافع پدیده درباره وضعیت این تیم در نیم فصل نخست لیگ هجدهم اظهار کرد: ابتدا باید بگویم کاری به اشتباهات داوری و حاشیه ها ندارم و کسی از ما انتظار نداشت که قهرمان نیم فصل بشویم و دلایلی که سبب شد تا نتایج خوب بگیریم، تدابیر کادرفنی و بازیکنان است که همه دوست دارند بزرگ فکر نمایند و نتایج خوبی بگیرند. بزرگ فکر کردن سبب شد تا در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کنیم و تیم در رده های بالایی جدول قرار بگیرد.

با توپی که تاریخ انقضایش تمام شده و شکل آن تغییر نموده است، تمرین می کنیم

وی ادامه داد: مسائل سخت افزاری باشگاه زیاد است و خیلی از امکانات اولیه ای که باشگاه ها باید داشته باشند را نداریم و کار کردن در این شرایط سخت است. زمین چمن و حتی توپ نداریم و با توپی که تاریخ انقضایش تمام شده و شکل آن تغییر نموده است، تمرین می کنیم. بهتر است در سایر موارد وارد نشوم. نگرش کادرفنی و همدلی بازیکنان سبب شد تا با این امکانات در رده سوم جدول قرار بگیریم و مردم فوتبالدوست کیفیت تیم ما را مشاهده کردند.

دقیقه 10، محمد دانشگر مدافع استقلال باید اخراج می شد

مرادمند درباره دیدار استقلال و پدیده و اشتباهات داوری گفت: تیم ما هم از اشتباهات داوری خیلی زیاد ضربه خورد اما هیچ وقت این هجمه عجیب و غریب را ضد داور مسابقه راه نیانداختیم، زیرا می دانیم داور انسان و جایزالخطا است. در برخی از بازی ها داوران به ضرر تیم ما سوت زدند اما هیچ وقت فشاری روی داور نیاوردیم. همان داور (زاهدی فر، داور دیدار تیم های استقلال و پدیده) باید در دقیقه 10، محمد دانشگر مدافع استقلال را اخراج می کرد اما این اتفاق رخ نداد و آیا دیدید که ما مصاحبه کنیم و بیانیه ای علیه داور بدهیم؟

با حساسیتی که روی استقلال ایجاد شده، داوران دیگر جرأت ندارند سوت واقعیت بزنند

مدافع پدیده مشهد در سرانجام گفت: به هرحال اتفاقی بوده که اتفاق افتاده و فوتبال است و خیلی بیشتر از این اتفاقات هم رخ می دهد. داوران بزرگتری هم بودند که اشتباه کردند. به نظر من با این اتفاقات حساسیتی روی استقلال ایجاد شده که داوران دیگر جرآت نداشته باشند، روی صحنه ها سوت واقعیت را بزنند و شاید دنبال آن فشار هستند. داورانی که سال جاری در لیگ برتر حضور دارند، خیلی بهتر هستند. کوچک ترین برخورد با دروازه بان خطا است و باید از ابتدا خطای منتظری را می گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرادمند: پیشنهاد داشتن از پرسپولیس باعث افتخارم است، رقابت با سید جلال و خلیل زاده را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: پیشنهاد داشتن از پرسپولیس باعث افتخارم است، رقابت با سید جلال و خلیل زاده را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید