مدل چراغ رومیزی به شکل حیوانات مناسب دکورهای جذاب و مدرن

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در رشته طراحی، مبحثی وجود دارد به اسم بیومیمیکری که هنر ساخت و طراحی وسایل با تقلید از روی طبیعت است. مدل های طبیعی که به صورت روزمره با آنها روبرو می شویم مثل حیوانات، گل و گیاه و حتی ساختارهای میکروسکوپی منبع الهام بسیاری از سازه ها و ساخته های دست انسان بوده است.

مدل چراغ رومیزی به شکل حیوانات مناسب دکورهای جذاب و مدرن

از ساخت قطارهای پر سرعت و ساختمان های چند طبقه بگیرید تا مدل چراغ رومیزی ، در حیطه کاری بیومیمیکریست ها قرار می گیرد. در این مطلب با چند نمونه بسیار زیبا و جالب چراغ های رومیزی، الهام گرفته شده از شکل حیوانات آشنا خواهید شد. چنین نمونه هایی را می گردد علاوه بر اتاق خواب، در اتاق نشیمن و پذیرایی نیز بعنوان لوازم دکوری و کاربردی استفاده کرد. لطفا تا انتها مطلبه همراه ما باشید.

هنر بیومیمیکری ممکن است ساده بنظر برسد اما کپی کردن بخشی از ویژگی های تکامل یافته طبیعت، کاری بی نهایت سخت است و بازسازی کردن کامل آنها کاری تقریبا غیرممکن محسوب می گردد. با این حال وقتی صحبت از دنیای دکور و طراحی داخلی می گردد، تقلید از روی نمونه های طبیعی موضوعی بسیار ساده تر می گردد. در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی، بیشتر جنبه ظاهری اهمیت دارد تا کارایی و به همین دلیل بیشتر طرح ها حالتی عجیب و خیالی بخود می گیرند. طرح های چراغ رومیزی این مطلب نیز همین ویژگی را دارند. طرح های با شکل های بامزه و تا حدودی عجیب که علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی هم از خود نشان می دهند.

چراغ مطالعه و رومیزی ها عمدتا طرح های خیلی شبیه بهمی دارند، و از این رو شاید کسی به آنها بعنوان یک وسیله ای که هم دکوری و هم کاربردی باشد نگاه نمی نماید. اما چراغ هایی مدرنی که در این مطلب مشاهده می کنید، علاوه بر کیفیت بسیار بالا، از لحاظ ظاهری نیز بسیار بدیع و تازه بوده و برای سال های سال شما را از داشتن یک دکوری زیبا و کاربردی در اتاق خواب تان بی احتیاج می نماید. البته همانطور که می دانید طرح های فانتزی چراغ رومیزی عمدتا کیفیت پایینی داشته و یا از لحاظ کارایی چندان مناسب طراحی نمی شوند، بنابراین پیدا کردن مدلی که هم دکوری باشد و هم باکیفیت، کمی سخت است. بنابراین باید در بازار قبل از خرید، جست و جوی زیادی داشته باشید.

خرید 43 مدل چراغ مطالعه مهندسی مدرن (مدل های پرفروش) ارسال رایگان

به اعتقاد خیلی ها، سگ بهترین دوست انسان است. در طرح شکل اول پایین مدلی را مشاهده می کنید که از روی شکل سگ طراحی شده است. یک لامپ سگی که انعطاف پذیر بوده و بنا به احتیاجتان، پایه ها و شدت نور آن قابل تنظیم خواهد بود. این لامپ زیبا و کاربردی را می توانید همه جا همراه خود ببرید، بخاطر وزن کم و انعطاف پذیر بودن، می توانید پایه های لامپ را جمع نموده و هر کجا که خواستید حمل کنید. بدنه لامپ ظاهری بسیار مدرن و هنری دارد. بدنه چوبی و لامپ LED بسیار زیبایی که در مصرف برق هم صرفه جویی می نماید، این لامپ را به یک انتخاب عالی برای اتاق خواب کودک و بزرگسال تبدیل نموده است.

زرافه یکی از حیواناتی که تقریبا همه دوستش دارند. چراغ رومیزی شکل زرافه ای که در پایین مشاهده می کنید یک طرح بسیار شاد، فانتزی و رنگارنگ است. البته اگر دقت کنید متوجه می شوید که شکل این لامپ تا حدی هم شبیه به لامپ های مطالعه کلاسیک است. اما طراح با هوشمندی، همان شکل کلاسیک را با بدنه ای چوبی ترکیب نموده که خیلی سریع بیننده را بیاد زرافه می اندازد. این لامپ برای اتاق های های مدرن و کلاسییک و حتی برای دکور اتاق نشمین نیز مناسب است.

لیست قیمت 39 مدل میز تحریر کودک فانتزی و جدید

طرح های دکوری که از حشراتی مثل عنکبوت و آبدوزک تقلید نموده باشند بسیار کمیاب هستند، اما چراغ رومیزی شاید بهترین وسیله برای تقلید از حشرات خارق العاده باشد. البته شاید خیلی ها دوست نداشته باشند حشره ای را نزدیک خود روی میز یا کنار تخت خواب ببینند. اما بهرحال این لامپ رومیزی یک طرح بسیار خلاقانه و هوشمندانه را معرفی می نماید که در همان نگاه اول همه را مجذوب خود خواهد نمود. لامپ این چرااغ رومیزی 25 وات بوده و میزان روشنایی بسیار کافی برای مطالعه در شب فراهم می نماید. همچنین بدنه فلزی این چراغ آنرا برای دکورهای صنعتی و مینیمالیستی بسیار مناسب می سازد.

مدل های شیک چراغ و لامپ رومیزی مناسب محیط مطالعه و اتاق کار

شاید بارها این جمله را شنیده باشید که دنیای اقیانوس ها یک دنیای دیگر است. داخل اقیانوس موجودات بیسار عجیب و مرموزی زندگی می نمایند که هنوز بعداز گذشت این همه سال بازهم انسان را شگفت زده می نماید. چراغ رومیزی شکل های زیر، از روی طرح یک مرجان معروف ساخته شده که اتفاقا بسیار محبوب است. این لامپ ها علاوه بر مدل های رومیزی، در مدل های زمینی، آویز نیز ساخته شده اند.

چراغ رومیزی طلاکاری شده برای آنهایی که دکوراسیونی لوکس و فاخر با دیزاین سلطنتی یا کلاسیک می خواهند یکی از بهترین گزینه هاست. شکل زیر یک لامپ دکوری زیبا را نشان می دهد که در روکشی آب طلا دارد. این دکوری زیبا برای اتاق نشیمن یا میز کنسول و آینه بسیار زیبا دیده خواهد شد.

منبع: اتاق

به "مدل چراغ رومیزی به شکل حیوانات مناسب دکورهای جذاب و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل چراغ رومیزی به شکل حیوانات مناسب دکورهای جذاب و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید