مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی استان فارس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: طی هفت ماه امسال بیش از 4میلیون و 240هزار گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس بازدید کردند.

مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی استان فارس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری با اعلام خبر فوق اضافه کرد: طی هفت ماهه امسال، تعداد 4 میلیون و 2412 نفر گردشگر داخلی و 241 هزار و 185 گردشگرخارجی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی استان فارس بازدید کردند که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه سفر گردشگران خارجی به کشور، از نیمه دوم فروردین ماه تا اوایل تابستان و از نیمه دوم شهریور ماه تا اواخر آبان ماه، ادامه داد: در مهرماه امسال 241 هزار و 185 گردشگر خارجی از اماکن تاریخی- فرهنگی استان دیدن کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه گردشگران کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، بیشترین تعداد را در میان گردشگران خارجی طی 7 ماه امسال داشته اند، خاطر نشان کرد: میراث جهانی تخت جمشید با 14هزار و 195 نفر، نقش رستم با 11 هزار و 462 نفر و مجموعه جهانی پاسارگاد با 9 هزار و 440 نفر بیشترین آمار بازدید خارجی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: میراث آریا

به "مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه جهانی تخت جمشید در صدر بازدید گردشگران خارجی استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید