فروش فورتزا موتوراسپورت 7 به زودی متوقف خواهد شد؛ حذف بازی از گیم پس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بازی Forza Motorsport 7 پس از چندین سال یکه تازی و سرگرم کردن هواداران بازی های مسابقه ای، به خط انتها خواهد رسید. استودیو Turn 10 به طور رسمی از حذف آخرین نسخه مجموعه از فروشگاه های مایکروسافت و سرویس ایکس باکس گیم پس خبر داده است. از اواخر شهریور ماه، دیگر امکان خرید این اثر مسابقه ای را به همراه تمامی بسته های الحاقی نخواهید داشت و اگر بازی را هم به وسیله گیم پس نصب نموده اید، امکان تجربه آن از شما گرفته خواهد شد.

فروش فورتزا موتوراسپورت 7 به زودی متوقف خواهد شد؛ حذف بازی از گیم پس

حذف بازی Forza Motorsport 7 از فروشگاه مایکروسافت با نگرانی هواداران این مجموعه محبوب همراه شد و بسیاری باور نمی کردند که چطور این اثر مسابقه ای با تمامی بسته های الحاقی اش، به یک باره از دسترس خارج خواهد شد و دیگر نمی توان آن را خریداری کرد. این در حالی است که شماره نو مجموعه، هنوز منتشر نشده و به باور بسیاری، این استراتژی مناسبی برای یک بازی که در سال 2017 منتشر شده، نیست. به هر حال از روز 26 شهریور 1400، امکان خرید بازی فورتزا موتوراسپرت 7 از فروشگاه مایکروسافت برداشته خواهد شد و بهتر است همین حالا به فکر خرید بازی باشید.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که حذف بازی Forza Motorsport 7 از فروشگاه مایکروسافت برایتان عجیب و غیرقابل باور است، باید بگوییم که چنین بازی هایی حق نشر استفاده از ظاهر و نام اتومبیل های مسابقه شرکت های معروفی مانند فراری و لامبورگینی را خریداری می نمایند و تنها چند سال می توانند از لایسنس خریداری شده، استفاده نمایند. پس از اتمام مهلت، یا باید قرارداد تمدید گردد یا اینکه فسخ گردد و از آنجایی که هزینه تمدید قرارداد برای استودیوها بسیار زیاد است، آن ها ترجیح می دهند که فروش بازی را متوقف نمایند و روی نسخه های نو متمرکز شوند.

استودیو Turn 10 به منظور برطرف نگرانی هواداران پر و پا قرص بازی فورتزا موتوراسپرت 7، یک بیانیه منتشر نموده که به تمامی سؤالات ایجادشده، پاسخ می گوید. بر اساس مطلب منتشر یافته، امکان نصب و تجربه بازی همچنان پس از حذف آن وجود خواهد داشت و سرورهای آنلاین هم به کار خود ادامه خواهند داد؛ افرادی که در پی تجربه بازی هستند، باید دست بجنباند و تا تاریخ 26 شهریور، این اثر مسابقه ای را از آن خود نمایند.

از آنجایی که بازی Forza Motorsport 7 از دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس هم خارج خواهد شد، افرادی که قبلا بسته های الحاقی را خریداری نموده اند اما بازی اصلی را در کلکسیون خود ندارند، امکان دریافت یک کد مخصوص را به وسیله بخش پیغام رسانی ایکس باکس خواهند داشت. این کد به بازی نمایندگان اجازه می دهد تا همچنان به بازی بپردازند؛ اما معین نیست این کد در دسترس همگان قرار خواهد گرفت یا خیر، بهتر است فردا یازدهم مرداد، بخش پیغام های دریافتی را چک کنید و اگر در این تاریخ هم، کد گفته شده را دریافت نکردید، به بخش پشتیبانی ایکس باکس مراجعه کنید.

استودیوی توسعه دهنده در خاتمه از انتشار محتوای نو برای بازی فورتزا موتوراسپرت 7 اطلاع داد و به بازی نمایندگان اطمینان خاطر داد که فرایند پشتیبانی محتوایی از بازی قطع نخواهد شد. تا به امروز کسی فکر نمی کرد که بازی های مایکروسافت هم از دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس خارج گردد اما این اتفاقی است که درباره Forza Motorsport 7 افتاده و بهتر است سریع تر نسخه اصلی را بخرید تا مبادا امکان تجربه بازی محبوبتان از شما گرفته گردد.

منبع: Rockpapershotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش فورتزا موتوراسپورت 7 به زودی متوقف خواهد شد؛ حذف بازی از گیم پس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فورتزا موتوراسپورت 7 به زودی متوقف خواهد شد؛ حذف بازی از گیم پس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید