صدور فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در مسکو برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شهردار مسکو فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا در این شهر را به امضا رساند.

صدور فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در مسکو برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آبی اناری ها، به نقل از اسپوتنیک، شهردار مسکو فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا در مسکو را به امضا رساند.

مطابق با این فرمان، شهروندانی که به کشور هایی که موارد شیوع کروناویروس در آنجا به ثبت رسیده مسافرت نموده اند باید بازگشت خود به روسیه را اطلاع بدهند.

در این سند آمده است: شهروندانی که از چین، کره جنوبی، ایتالیا، ایران، فرانسه، آلمان و اسپانیا و کشور هایی که اوضاع در آنجا در رابطه با شیوع این ویروس وخیم است برگشته اند باید به مدت 14 روز از زمان ورود به فدراسیون روسیه در خانه بمانند.

شهردار مسکو گفت: هر روز هزاران نفر از سراسر دنیا به مسکو سفر می نمایند. شهر مسکو را می توان مهمترین هاب ترانسپورتی کشور دانست که نیمی از تمام مسافران هوایی و ریلی در این شهر در حال رفت و آمد هستند. هم اکنون شرایط مرتبط با کروناویروس در شهر نسبتا آرام است.

ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش در نقاط مختلف دنیا است. سازمان بهداشت دنیای در گزارش روز 5 مارس خود گفت که تعداد کل مبتلایان در سراسر دنیا به 93090 نفر افزایش پیدا نموده است. چین به عنوان کانون ویروس بیشترین مبتلا را دارد. تعداد 80422 مبتلا در چین هستند و 12688 نفر هم سهم دیگر نقاط دنیا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدور فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در مسکو برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور فرمان رژیم آمادگی فوق العاده در مسکو برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید