شرکت های ملی حفاری و دیزل سنگین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت صنعتی و فراوری دیزل سنگین ایران تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف برطرف نیازهای موجود در حوزه تأمین قطعات امضا کردند.

شرکت های ملی حفاری و دیزل سنگین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهم نامه در حاشیه سومین روز بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضای سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و امیر رستگاری، عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و فراوری دیزل سنگین ایران رسید.

در آیین امضا این تفاهم نامه، سیدعبداله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ملی حفاری به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران، عظیم ترین شرکت ایرانی در زمینه حفر چاه های نفت و گاز است.

وی اضافه کرد: این شرکت با بهره گیری از سرمایه های انسانی و منابع عظیمی از تجهیزات حفاری از قبیل 72 دستگاه حفاری خشکی و دریایی، توان ارائه خدمات در زمینه همه فعالیت های حفاری و خدمات فنی مربوط به پروژه های نفت و گاز و خدمات یکپارچه با بالاترین سطح کیفی و نگاه بنگاه داری مالی در منطقه را داراست.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تأکید کرد: این شرکت سال های متمادی است که با سازندگان و صنعتگران داخلی، مجتمع های عظیم صنعتی، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی همکاری مستمر دارد و در نتیجه این هم افزایی، صنعت حفاری در کشور صنعتی بومی شده است.

امیر رستگاری، عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی و فراوری دیزل سنگین ایران نیز گفت: این شرکت از شرکت های توانمند و مطرح در حوزه طراحی و فراوری موتورهای دیزلی سنگین در منطقه به شمار می آید.

وی اضافه کرد: این شرکت افزون بر طراحی و فراوری موتورهای دیزل سنگین در بخش های نگهداری و تعمیرات انواع موتورهای دیزلی، دوگانه سوز و گازسوز سنگین، تأمین و ساخت انواع قطعه موتور با بهره گیری از زنجیره تأمین توانمند، خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارد و در سال 1398 شرکت برتر کشور در حوزه خدمات فنی و مهندسی معرفی گردید.

این سند همکاری با هدف برطرف نیازهای موجود در حوزه تأمین قطعات، سرویس، نگهداری، تعمیرات، نوسازی و توسعه دیزل ژنراتورهای شرکت ملی حفاری و همسو با به کارگیری ظرفیت های سازندگان و بهره گیری از محصولات داخلی مبادله می گردد.

سرویس، نگهداری و تعمیرات دیزل ژنراتورهای موجود، به کارگیری و جایگزینی دیزل ژنراتورهای ملی در دستگاه ها و اردوگاه های حفاری، خدمات فنی حفاری و ارائه خدمات پشتیبانی مربوط از موارد قیدشده در این تفاهم نامه به شمار می رود که مدت آن پنج سال و با توافق دو طرف قابل تمدید است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شرکت های ملی حفاری و دیزل سنگین تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های ملی حفاری و دیزل سنگین تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید