رمضانی: مجیدی و سعادتمند تلفنی با هم در ارتباطند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی تیم با مدیرعامل باشگاه به صورت تلفنی در تماس هستند و اگر احتیاج باشد، با هم جلسه برگزار خواهند کرد.

رمضانی: مجیدی و سعادتمند تلفنی با هم در ارتباطند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، سعید رمضانی که امروز نشستی را با سعادتمند برگزار نموده بود، در مورد این جلسه گفت: در حال آنالیز هستیم تا تمرینات را چگونه ادامه بدهیم. به مجموعه انقلاب می روم که بعضی امور را پیگیری کنم.

وی در مورد شرایط زمین چمن مجموعه انقلاب گفت: متاسفانه بحث کرونا باعث شد تا نتوانیم این موضوع را پیگیری کنیم. البته، پیمانکار هم کار را رها نموده است. ان شاالله چمن این مجموعه مطلوب خواهد شد.

سرپرست تیم استقلال در مورد اظهارات فرشید اسماعیلی بیان کرد: فرشید یا سایر بازیکنان استقلال، همه نیت های صادقی دارند. شاید در شرایط احساسی یا پرداخت نشدن مطالبات، مصاحبه ای نموده باشد. ما خودمان با او صحبت می کنیم. البته امروز او در جلسه شرکت نخواهد کرد ولی با او صحبت خواهم کرد و به این نکته هم باید اشاره کنم که قصد او اهانت به باشگاه نیست.

رمضانی در مورد پرداختی ها به میلیچ و دیاباته و شایعاتی که پیرامون عدم بازگشت این 2 بازیکن بعد از انتشار اسناد غیرواقعی مطرح شد، یادآور شد: فکر می کنم بحث آن اسناد اشتباه بود. باشگاه سندی به این 2 بازیکن ارائه ننموده است. گفتند دوستی قرار بوده این کار را انجام بدهد ولی قرار است این اسناد را چک نمایند. میلیچ و دیاباته مسائل را درک می نمایند. قطعا اگر قرار باشد پولی پرداخت گردد، به آنها هم تعلق می گیرد.

وی در مورد اینکه مجیدی و بازیکنان استقلال از اسماعیلی حمایت کردند و آیا فاصله ای بین مدیریت و مجیدی وجود دارد، گفت: ما همه یک تیم هستیم و فاصله ای وجود ندارد. با اسماعیلی صحبت می کنیم و مساله حل خواهد شد.

سرپرست تیم استقلال در مورد ادامه لیگ بیان کرد: امیدوارم همه از این بیماری در امان باشند. امیدوارم شرایط به شکلی باشد که مسئله ای برای جان کسی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که قرار نیست مجیدی با سعادتمند ملاقات داشته باشد، گفت: این دو نفر با هم به صورت تلفنی در ارتباط هستند. اگر احتیاج باشد، جلسه ای هم با هم خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رمضانی: مجیدی و سعادتمند تلفنی با هم در ارتباطند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: مجیدی و سعادتمند تلفنی با هم در ارتباطند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید