رتبه پایین لرستان در وقوع جرائم، با متخلفان برخورد قاطع می گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سعید رازانی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم آباد در سخنانی با اشاره به نقش ضابط و غیر ضابط نیروی انتظامی، گفت: بخش زیادی از کار نیروی انتظامی مربوط به برخورد با جرائم و تامین نظم و امنیت است.

رتبه پایین لرستان در وقوع جرائم، با متخلفان برخورد قاطع می گردد

وی با اشاره به اینکه همراه نیروی انتظامی در برخورد با جرائم دستگاه قضایی است، گفت: این دو مکمل همدیگر و دو بال پرنده عدالت هستند.

دادستان مرکز لرستان با تاکید بر اینکه مسئله ای برای هرکدام از این دو ایجاد گردد موضوع تامین امنیت دچار مشکل می گردد، اضافه نمود: مرکز لرستان ویژگی های خاص خود را دارد و حوزه کار وسیع بوده و تعداد کلانتری ها و پاسگاهها با حوزه انتظامی متناسب نیست.

رازانی، اضافه نمود: این امر نشان دهنده مسئولیت سنگین فرمانده انتظامی خرم آباد است.

وی با تاکید بر اینکه کار در این حوزه سنگین بوده و امکانات در این حوزه کم است، ادامه داد: در این راستا فرمانده انتظامی جدید برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

دادستان مرکز لرستان با اشاره به برخورد شدید با جرائم و متخلفان در مرکز لرستان، اضافه نمود: برخورد در این زمینه شدید، سریع و آنی است.

رازانی با بیان اینکه فرماندهان پاسگاهها و کلانتری ها باید تقویت گشت ها، برنامه ریزی برای کاهش برخی از جرائم، حضور به موقع و موثر مامورین در صحنه های جرم و ... را همواره مدنظر قرار دهند، اضافه نمود: تجمیع فوریت های پلیس 110 در مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین از پایین بودن رتبه لرستان در کشور در زمینه وقوع جرائم اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رتبه پایین لرستان در وقوع جرائم، با متخلفان برخورد قاطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه پایین لرستان در وقوع جرائم، با متخلفان برخورد قاطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید