دایینگ لایت 2 در یک ماه بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بازی دایینگ لایت 2 (Dying Light 2) در اولین ماه عرضه خود بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است. شرکت سازنده این بازی به نام تکلند (Techland) در آخرین بیانیه خود از این آمار رونمایی نموده است.

دایینگ لایت 2 در یک ماه بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است

بازی دایینگ لایت 2 در سبک اول شخص و دنیا باز است. همینطور اینکه عنصر اکشن در این بازی به شدت اهمیت داشته و تا حدی می توان آن را از دسته شوترها هم در نظر گرفت. این عنوان برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر شخصی عرضه شد. نسخه نینتندو سوییچ دایینگ لایت 2 تنها از راه گیمینگ ابری (Cloud Gaming) در دسترس بوده که با توجه به قدرت پردازشی سوییچ کاملاً منطقی به نظر می رسد.

به طور کلی فرایند ساخت بازی دایینگ لایت 2 بسیار طولانی شد. با توجه به مشکلاتی که در میانه راه برای این عنوان پیش آمد، باعث شد تا چندین سال ساخت آن طول بکشد. حتی نام این بازی نیز در میانه راه تغییر نموده و بخش انسان بمان (Stay Human) به آن اضافه شد. سپس زمان عرضه که رسید انتظارات از این عنوان به شدت زیاد بود. با این حال دایینگ لایت 2 عرضه چندان خوبی نیز نداشت. بازی از همان ابتدا دارای باگ های بسیاری بود و به طور کلی تجربه خوبی را به کاربران ارائه نداد.

تکلند از همان ابتدای عرضه به فکر بهبود این بازی افتاده و مدام روی آن کار می نماید. در این مدت نیز این بازی پیشرفت بسیار زیادی داشته است. در حال حاضر نیز دایینگ لایت 2 از لحاظ عملکردی دارای شرایط خوبی است و ارزش خرید دارد. نکته مهم در خصوص فروش اولیه این بازی سبک خاص و گستردگی آن بود. چیزی که در عناوین دیگر مشاهده نمی گردد.

دایینگ لایت 1 نیز بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است! شرکت سازنده اظهار داشت که موفقیت عناوین دایینگ لایت به علت تجربه خاصی است که در اختیار کاربران قرار می دهند. این حرف نیز تا حد زیادی درست است. ترکیب پارکور و اکشن به همراه عنصر ترسناک در این بازی باعث شده تا هیجان آن چندین برابر گردد. شرکت سازنده نیز دست از پشتیبانی بر نداشته و قرار است در هفته های آینده از چندین مورد نو در این بازی رونمایی کند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "دایینگ لایت 2 در یک ماه بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایینگ لایت 2 در یک ماه بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید