خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به شکل واقعی محال است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، پیمان صاحب جمعی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس سالهای زیادی است که مطرح است و همیشه این بحث به صورت جدی آغاز و پیگیری می شود، اما در نهایت به آینده موکول می شود و همان شیوه قدیمی و مرسوم تیم داری توسط دولت ادامه پیدا می کند.

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به شکل واقعی محال است

پیشکسوت فوتبال گفت: با این که همه می دانند تنها راه نجات این دو باشگاه خصوصی سازی آن هم به شکل واقعی است، اما به نظر می رسد هیچ اراده ای برای این منظور وجود ندارد و حتی اصرارهایی که از سوی مقامات دیده می شود باز هم نشان نمی دهد این اتفاق خیلی جدی باشد.

وی اضافه نمود: شاید در نهایت بخشی از سهام این دوباشگاه در بورس به فروش برسد، اما باز هم این خصوصی سازی نیست و فقط به شکل سوری سهام آن را فروخته اند. خصوصی سازی واقعی وقتی صورت می گیرد که تصمیم گیری های کلان در خصوص این باشگاه توسط بخش خصوصی صورت گیرد نه توسط دولت.

مدافع پیشین تیم استقلال بیان داشت: این دو باشگاه غرق در مسائل مالی هستند که اگر قرار باشد به صورت واقعی حسابرسی شوند شاید شرکت های ورشکسته باشند که باید انحلال آنها اعلام شود. اما یکی دو ورزشگاه متروکه و مخروبه به شکل سوری به دارایی های آن اضافه شده تا ورشکسته نباشند و این راه حل مناسب برای نجات این دو باشگاه نیست.

صاحب جمعی شرح داد: تا کی باید با وصله و پینه از این طرف و آن طرف هزینه های این دو باشگاه تهیه کرد؟ چرا نباید این دو باشگاه به درآمدهای پایدار برسند تا دغدغه های مالی آنها برای همیشه به سرانجام برسد؟ باز هم می گویم تنها راه نجات این دو باشگاه واگذاری واقعی و کامل به بخش خصوصی است و دولت باید دست از تیم داری در خصوص این دو باشگاه بردارد تا مسائل آنها کاملا حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به شکل واقعی محال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به شکل واقعی محال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید