خرید اینترنتی انواع فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، این روزها استفاده از ماشین آلات ساده ترین و راحت ترین راه برای شستن لباس و ظرف های کثیف است. علیرغم اینکه سازندگان این ماشین ها به بهبود آنها ادامه می دهند، همچنان در برابر عوامل مختلف خارجی و داخلی آسیب پذیر هستند. در بازار مدرن لوازم خانگی، مدل های زیادی از ماشین لباسشویی و ظرفشویی ساخته شده به وسیله فراوری کنندگان مختلف وجود دارد که متقاضیان زیادی دارند.

خرید اینترنتی انواع فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی

آب با ناخالصی های مختلف که از منبع آب وارد دستگاه می گردد میتواند کیفیت شستشو را کاهش داده و باعث خرابی گردد. یکی از رایج ترین خرابی ها، خرابی فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی است. فیلترها هنگام استفاده از آب بی کیفیت که از لوله های آب بیشتر شهرها می گذرد، داخل دستگاه با رسوب پوشانده می گردد.

یکی از مقرون به صرفه ترین انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی برای مایع تمیز نماینده ، فیلتر پلی فسفات است که به آن جوهر نمک نیز می گویند. بهتر است آن را فقط برای دستگاه نصب کنید و نه برای همه لوله های آب که به صورت زیر عمل می نماید:

  • آب از فیلتر عبور می نماید.
  • بلورهای پلی فسفات سدیم به تدریج تحت تأثیر یک مایع حل می شوند.
  • یک واکنش شیمیایی خاص رخ می دهد.
  • قسمت های داخلی ماشین لباسشویی در تماس با آب با لایه ای پوشانده شده است که آنها را از رسوب محافظت می نماید.

انواع دیگری از فیلترها نیز وجود دارد. به عنوان مثال، فیلترهای مغناطیسی برای ماشین لباسشویی. آنها نسبت به نوع فیلتری که در بالا شرح دادیم دوستدار محیط زیست هستند. آنها بعلاوه عمر طولانی و حاشیه کارایی خوبی دارند. شما می توانید این نوع فیلتر تصفیه آب لباسشویی را نه تنها برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی، بلکه برای تمام لوله های آب در یک آپارتمان یا یک خانه روستایی نیز اعمال کنید.

این فیلتر چگونه کار می نماید؟

آبی که از آن عبور می نماید تحت تأثیر میدان مغناطیسی قرار می گیرد. به حل شدن بعضی از عناصر شیمیایی یاری می نماید. دقیقاً آنهایی هستند که آب را سفت تر می نمایند و بر این اساس مستقیماً بر تشکیل مقیاس در هنگام گرم کردن عنصر گرمایش تأثیر می گذارند. بنابراین، آبی که با فیلتر مغناطیسی تمیز شده است، نرم تر می گردد. به هر حال، اعتقاد بر این است که در آب نرم تر برای شستشو به مواد شوینده کمتری احتیاج دارید. یعنی با استفاده از یک فیلتر مشابه، نه تنها دستگاه را از خرابی المنت گرمایش نجات می دهید، بلکه می توانید کمی در پودر لباسشویی نیز صرفه جویی کنید.

شما می توانید فیلتر دستگاه را خودتان نصب کنید. برای این کار احتیاجی به استفاده از ابزارهای پیچیده ندارید. به مقدار کافی یک آچار معمولی خواهید داشت. یک فیلتر مخصوص ماشین لباسشویی در جلوی شیلنگ ورودی نصب شده است. اگر قبلاً ماشین لباسشویی و ظرفشویی نصب نموده اید، موارد زیر را انجام دهید:

  • با چرخاندن شیر آب در موقعیت مورد احتیاج، جریان آب را قطع کنید.
  • شلنگ ورودی را از لوله انشعابی که به آن وصل شده است باز کنید.
  • فیلتر را برای تصفیه آب در جای خود پیچ کنید.
  • شیلنگ ورودی را روی فیلتر پیچ کنید.

این فیلتر از رزوه های استانداردی استفاده می نماید که در لوله قرار می گیرند. همین موضوع در خصوص شیلنگ ماشین لباسشویی و طرفشویی نیز صدق می نماید. بنابراین، هیچ مسئله ای در فرایند کار آنها نباید ایجاد گردد. اگر با وجود سادگی نصب آن، خودتان نتوانستید آن را انجام دهید میتوانید از لوله کش ها یاری بگیرید.

چه فیلتری بخریم؟

این روزها تمامی افراد حداقل یکبار از خریدهای اینترنتی بهره برده اند و لذت آن را چشیده اند. فیلترهای آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی هم از مواردی است که در صورت انتخاب درست و شناخت برندها میتواند گزینه مناسبی برای خرید اینترنتی باشد. اما چه فیلتری بخریم؟

در خرید اینترنتی انواع فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای عمر و عملکرد صحیح فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی بسیار حائز اهمیت هستند. این فیلترها باید نتیجه عملکرد ماشین های لباسشویی و ظرفشویی را بهبود بخشند. بعلاوه بتوانند تمامی جرم ها و رسوبات داخل آنها را از بین ببرند.

بهتر است قبل از هر خرید اینترنتی انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی آب لباسشویی و ظرفشویی درباره انواع آنها پرس و جو نموده و ویژگی های هر یک مطالعه کنید و از همه مهمتر از سایت های معتبر خریداری نمایید.

نکات مهم در تعویض فیلتر

فیلترهای آب ماشین لباسشویی می تواند عمر آنها را کاهش دهد. قبل از هر اقدامی برای تعویض فیلترهای ماشین ظرفشویی و خصوصا در شرایطی که مدت زمان زیادی از استفاده دستگاه نمیگذرد، تمیز کردن فیلترها هم میتواند باعث خرابی ماشین گردد.

عمر فیلترهای آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی به مقدار مصرف و نوع آن بستگی دارد. بهتر است فیلترهای پلی فسفات هر شش ماه یکبار تعویض شوند.

منبع: مجله سفر

به "خرید اینترنتی انواع فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی انواع فیلترهای آب لباسشویی و ظرفشویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید