خبرنگاران پیشنهاد شاهین بوشهر تعطیلی لیگ برتر است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بوشهر-خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: پیشنهاد این تیم برای رقابت های لیگ برتر، تعطیلی آن و آغاز مجدد در فصل آینده با حضور 18 تیم است.

خبرنگاران پیشنهاد شاهین بوشهر تعطیلی لیگ برتر است

کرم ایزدپناه روز دوشنبه در این اتباط اضافه نمود: با توجه به شرایط ایجاد شده و شیوع بیماری کرونا در کشور نظر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بر سلامتی مردم و ورزشکاران است.

وی بیان نمود: تعطیلی لیگ در این فصل و برگزاری مجدد لیگ آینده با 16 تیم کنونی و یا 18 تیم پیشنهاد مدیریت و مسئولان باشگاه است اما با این وجود در صورت برگزاری مسابقات بدون هیچ هراسی با قدرت رقابت ها را ادامه خواهیم داد.

ایزدپناه ادامه داد: به هرحال با وجود پیشنهادی که داریم ما هم مثل مجموعه فوتبال کشور تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسئولان سازمان لیگ هستیم و بر اساس ابلاغیه های صادر شده برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در باره شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به اظهارات مسئولان سازمان لیگ و احتمال برگزاری رقابت های لیگ برتر در صورت مساعد شدن شرایط، در تماس تلفنی با میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم برنامه تمرینی سه هفته ای خود را ارائه داده است.

وی اضافه نمود: یکی از درخواست های میشو برپایی اردوی برای آمادگی تیم است تا بتواند بازیکنان را بیشتر تحت نظر داشته باشد.

ایزدپناه ادامه داد: امیدوارم با زحمات کادر درمانی و پزشکی کشور و همکاری مردم هر چه زودتر با ریشه کنی بیماری کرونا، سلامتی و نشاط به جامعه بازگردد.

شاهین بوشهر اکنون با 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیشنهاد شاهین بوشهر تعطیلی لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشنهاد شاهین بوشهر تعطیلی لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید