خبرنگاران سه شهروند دیگر در استان سمنان بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سمنان- خبرنگاران- ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان سه نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر آدینه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و 69 نفر رسید.

خبرنگاران سه شهروند دیگر در استان سمنان بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه آدینه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اظهار داشت: 106 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر آدینه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 37 هزار و 891 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 230 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز 28 هزار و 448 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام شامگاه آدینه این کمیته، با ترخیص 27 بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 10 هزار و 41 نفر رسید.

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان های استان سمنان در شرایط نارنجی و شهرستان های میامی، سرخه و آرادان در شرایط زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز آدینه 24 اردیبهشت اظهار داشت: در طول 24 ساعت گذشته، 202 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 76 هزار و 433 نفر رسید.

در این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز (24 اردیبهشت 1400) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 10 هزار و 145 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 545 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 2 میلیون و 732 هزار و 152 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه شهروند دیگر در استان سمنان بر اثر کرونا جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه شهروند دیگر در استان سمنان بر اثر کرونا جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید