خبرنگاران رقابت های اسکیت سرعت کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترین ها انتها یافت

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یاسوج- خبرنگاران- رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های اسکیت سرعت این استان امروز سه شنبه با شناخت افراد برتر در شهر یاسوج مرکز استان به خاتمه رسید.

خبرنگاران رقابت های اسکیت سرعت کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترین ها انتها یافت

احسان بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آبی اناری ها گفت: این دوره از رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گشت.

وی اضافه کرد: 50 اسکیت باز از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها حضور داشته و در 2 بخش مردان و زنان و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مصاف یکدیگر رفتند.

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی نونهالان بخش زنان بهار حسینی اول شد، رها دیبافر عنوان دوم را کسب کرد و الیانا عنایی به مقام سوم دست یافت.

بهرامی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان بخش زنان آوا قاسمی اول شد، فاطیما محمودی عنوان دوم را کسب کرد و زهرا قرخلویی به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در رده سنی جوانان بخش زنان نگین فردیان اول شد، آرشیدا انصاری عنوان دوم را کسب کرد و مارال یوسفی به مقام سوم دست یافت.

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده سنی نونهالان بخش مردان طاها سادات اول شد و ماهان هدایت زاده عنوان دوم را کسب کرد.

بهرامی گفت: در رده سنی نوجوانان بخش مردان عرشیا مدرسی اول شد، آرش جعفری عنوان دوم را کسب کرد و ایلیا حیدری به مقام سوم دست یافت.

وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان بخش مردان کسری قیصری اول شد، پارسا نجفی عنوان دوم را کسب کرد و سجاد صالحی به مقام سوم دست یافت.

بهرامی بیان کرد: افراد برتر این رقابت ها از سوی هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح قهرمانی و هدایای ارزنده تجلیل شدند.

26 مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رقابت های اسکیت سرعت کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترین ها انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقابت های اسکیت سرعت کهگیلویه و بویراحمد با شناخت برترین ها انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید