خبرنگاران بیش از پنج هزار مددجوی کردستانی صاحب شغل شدند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سنندج- خبرنگاران- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: سال گذشته پنج هزار و 500 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال صاحب شغل شدند.

خبرنگاران بیش از پنج هزار مددجوی کردستانی صاحب شغل شدند

فرشید جهان بین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آبی اناری ها گفت: برای ایجاد این تعداد مشاغل و طرح های اشتغالزایی یک هزار و 660 میلیارد ریال به مددجویان متقاضی شغل در استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع طرح های اشتغال ایجاد شده 24 درصد مربوط به زنان و زنان سرپرست خانوار و 76 درصد برای مردان بوده است، ضمن اینکه تمام این طرح ها از شرایط پایدار و درآمد مناسبی برخوردارند و در حال فعالیت هستند.

معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: علاوه بر این، 263 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد و یا فرزندان آنان با معرفی نامه کمیته امداد در کارگاه ها و موسسات بکارگیری شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین چهار هزار و 200 نفر از مددجویان و فرزندان خانواده های زیرپوشش، در دوره های مهارت آموزی بازار محور شرکت داده شده و همه آنها به سمت ایجاد اشتغال سوق داده شده اند.

جهان بین با اشاره به اینکه در راستای پایدارسازی طرح های اشتغال بعد از ایجاد شغل به مدت پنج سال از این طرح های بازدید می شود، گفت: سال گذشته 33 هزار بازدید از 12 هزار و 600 طرح اشتغال اجرا شده است.

حدود 70 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از پنج هزار مددجوی کردستانی صاحب شغل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از پنج هزار مددجوی کردستانی صاحب شغل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید