تعلیق کلیه پروازها بین آمریکا و ونزوئلا به دستور کاخ سفید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، وزارت حمل و نقل آمریکا دستور تعلیق تمامی پروازهای باری و مسافربری میان آمریکا و ونزوئلا را داد.

تعلیق کلیه پروازها بین آمریکا و ونزوئلا به دستور کاخ سفید

در پی ناآرمی ها و افزایش خشونت ها در اطراف فرودگاه ها در ونزوئلا، وزارت حمل و نقل آمریکا دستور تعلیق تمامی پروازهای مسافربری و باری میان دو کشور را داد.

بسیاری از خطوط هوایی بین المللی پروازهای خود را به ونزوئلا به دلیل نگرانی های امنیتی متوقف نموده بودند اما بعضی از پروازهای خطوط هوایی داخلی مانند خطوط هوایی Laser و Avior خدماتی برای پرواز از میامی به کاراکاس ارائه می کردند.

بعد از نامه تعلیق پروازها از سوی وزارت حمل و نقل، وزارت امنیت ملی آمریکا اظهار داشت: شرایط در ونزوئلا امنیت و ایمنی مسافران، هواپیماها و خدمه را که به این کشور سفر می نمایند یا از این کشور می آیند را تهدید می نماید.

هنوز وزارت اطلاع رسانی ونزوئلا در این باره اظهارنظر ننموده است.

در این میان خطوط هوایی Laser اعلام نموده است که این شرکت خدمات خود را به وسیله کشور جمهوری دومنیکن انجام خواهد داد.

این شرکت در پیامی در توییتر اظهار داشت که پروازها میان میامی و کاراکاس به وسیله توقف در جمهوری دومنیکن ادامه خواهد داشت.

همچنین خطوط هوایی Copa که پروازهایی به کاراکاس و یکی از شهرهای پاناما انجام داده و به مسافران این فرصت را فراهم می کرد که به آمریکا سفر نمایند در ایمیلی اظهار داشت که این اقدام تأثیری برای این پروازها ندارد.

مارکوس گومز، رئیس امور ونزوئلا در عفو بین الملل اظهار داشت: میلیون ها نفر از مردم ونزوئلا که از این بحران ها در سال های اخیر فرار نموده اند از شرکت های آمریکایی برای ارسال محصولات به خانواده هایشان به وسیله پروازهای باری استفاده می کردند اما این اقدام باعث جلوگیری پرواز مستقیم و افزایش هزینه ها می گردد. همین پروزاها یک امید کوچک برای آنها بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تعلیق کلیه پروازها بین آمریکا و ونزوئلا به دستور کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق کلیه پروازها بین آمریکا و ونزوئلا به دستور کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید