بهداد به دنیای قهرمانی بر می شود؟ ، سلیمی تست دوپینگ داد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بهداد سلیمی وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی که بعد از بازی های آسیایی جاکارتا از دنیای قهرمانی خداحافظی نموده بود، بعد از گذشت 7 ماه یکبار دیگر مجبور شد که آزامیش دوپینگ بدهد.

بهداد به دنیای قهرمانی بر می شود؟ ، سلیمی تست دوپینگ داد

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای وزنه برداری دنیا و المپیک، چند ماه پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی، تست دوپینگ داد. بهداد سلیمی که مدت زیادی است در مسابقات رسمی و غیر رسمی وزنه برداری حضور ندارد، با درخواست مسولان ستاد دنیای مبارزه با دوپینگ تست داد.

ماموران ستاد دنیای مبارزه با دوپینگ (وادا) از هفته گذشته در ایران به سر می برند و در این مدت تعدادی از ملی پوشان وزنه برداری جوانان و بانوان تست دوپینگ دادند.

تیم وزنه برداری جوانان خود را برای حضور در رقابت های دنیای سال 2019 فیجی و تیم زنان نیز خود را برای پیکارهای قهرمانی آسیا در چین آماده می نمایند.

ماموران وادا قرار بود از بهداد سلیمی و یک نفر دیگر از ملی پوشان جوانان تست بگیرند که به دلیل مسافرت، این کار به 25 اسفند یعنی امروز موکول شد.

سلیمی بعد از کسب مدال طلای بازیهای آسیایی جاکارتا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد اما نامه بازنشستگی خود را به فدراسیون ارائه نداده به همین دلیل نام او همچنان در حوضچه آنتی دوپینگ فدراسیون بین المللی قرار گرفته است و طبق مقررات در صورت درخواست و یا حضور ماموران وادا باید تست دوپینگ بدهد.

البته یک نکته مهم دیگر هم در این باره مطرح است که چرا بهداد در این مدت حاضر به ارسال نامه بازنشستگی خود نشده است؟ این داستان می تواند شایعه بازگشت او به میادین قهرمانی را تقویت کند!

مأموران وادا همچنین از تعدادی از ملی پوشان دوومیدانی نیز تست دوپینگ گرفتند.

5

منبع: ایران ورزشی

به "بهداد به دنیای قهرمانی بر می شود؟ ، سلیمی تست دوپینگ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهداد به دنیای قهرمانی بر می شود؟ ، سلیمی تست دوپینگ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید