برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، این روزها، هدفون های مجهز به فناوری نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) در میان کاربران محبوبیت بسیار خوبی پیدا نموده اند و از آن جایی که موجب می شوند تا سروصدای محیط اطراف بسیار کمتر از حد عادی به گوش برسد، برترین گزینه برای استفاده در محیط های شلوغ نظیر اتوبوس و مترو به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا اگر فناوری نویز کنسلینگ هنگام خرید هدفون های بی سیم برای شما حائز اهمیت است، انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید. با خبرنگاران مگ همراه شوید.

برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان در خبرنگاران

هدفون بی سیم هایلو مدل T15

هدفون بی سیم هایلو مدل T15، یکی از پرفروش ترین هدفون های بی سیم مجهز به فناوری نویز کنسلینگ وبلاگ آبی اناری هاست که توانسته با قیمت مناسب و قابلیت های کاربردی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. طراحی ارگونومیک این هدفون موجب شده تا به راحتی درون گوش کاربران قرار بگیرد و در استفاده های طولانی مدت آن ها را اذیت نمی نماید. روی کیس شارژ این محصول یک پنل LED تعبیه شده که کاربران را از درصد شارژ آن مطلع خواهد نمود.

این هدفون بی سیم هایلو در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از این بابت نگرانی وجود ندارد، اما نمی توانید از آن در زیر آب استفاده کنید. دو گوشی این هدفون هر کدام 37 گرم وزن دارند و از نسخه 5.0 بلوتوث برای برقراری ارتباط بهره می برند. شارژدهی این محصول نسبت به قیمتش تقریباً خوب است و با 1.5 ساعتی که برای شارژ شدن خود احتیاج دارد، می تواند تا حدود 60 ساعت پخش موسیقی و حدود 100 ساعت مکالمه شما را همراهی کند. در نهایت باید به برد 10 متری آن اشاره کنیم.

شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite Global Pack

ردمی بادز 3 لایت، یکی از محصولات بسیار خوب شیائومی است که فناوری نویز کنسلینگ آن عملکرد خوبی ارائه می دهد. این محصول طراحی جمع وجوری دارد و وزن بسیار سبک 36 گرمی آن ها مسئله ای برای استفاده های طولانی مدت کاربران ایجاد نمی نمایند. این گوشی های کوچک به راحتی درون گوش قرار می گیرند و از قابلیت های تاچ با عملکرد مختلف نیز بهره می برند.

کیس شارژ ردمی بادز 3 لایت از نظر طراحی نسبت به نسل قبلی تغییراتی پیدا نموده و اکنون شاهد اضافه شدن پورت USB-C به آن هستیم. به لطف این تغییر سرعت شارژ شدن این کیس نیز افزایش یافته است. یک چراغ بسیار کوچک روی این کیس تعبیه شده که شرایط شارژ آن را به کاربران اعلام می نماید. شیائومی درون این هدفون های بی سیم از از درایورهای دینامیکی صوتی به قطر 6 میلی متر استفاده نموده تا برترین تجربه ی صوتی را به کاربران ارائه دهد.

این هدفون علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ، از فناوری صدای Hi-res نیز در هنگام تماس بهره می برد. ردمی بادز 3 لایت شارژدهی بسیار خوبی دارد؛ به طوری که کاربران می توانند تا 5 ساعت مداوم و 18 ساعت در حالت استندبای از آن استفاده نمایند. شارژ شدن هدفون ها حدود یک ساعت و نیم طول می کشد و بعلاوه برای شارژ شدن کیس شارژ نیز به حدود 5 ساعت زمان احتیاج است. این محصول ضدآب است و کاربران از این بابت نیز مسئله ای نخواهند داشت.

شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بلوتوثی وان مور مدل PistonBuds

محصولات وان مور همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده اند و هدفون بی سیم وان مور مدل PistonBuds هم از این قضیه مستثنی نیست. اول از همه باید به طراحی دقیق و حساب شده آن اشاره نمود که کاملاً مطابق با بخش های درونی گوش ساخته شده و در هنگام فعالیت و یا چرخش سر از گوش شما نمی افتد. بعلاوه این محصول وزن حدود 4.2 گرمی داشته که هیچ حس سنگینی به گوش کاربر القا نمی نماید.

علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ، این محصول به تکنولوژی AAC و SBC نیز مجهز شده تا صدا با برترین کیفیت ممکن به گوش کاربران برسد. کیس شارژ این هدفون بی سیم شرکت وان مور مدل PistonBuds به شکل مستطیل طراحی شده و ابعادی معادل 70.6×25.7×36.8 میلی متر دارد. عمر باتری این هندزفری 20 ساعته بوده و می تواند به مدت 3.5 ساعت شارژدهی ارائه دهد. بعلاوه با غیرفعال بودن حالت ANC، به مدت 20 ساعت می توانید از این هدفون بی سیم استفاده کنید.

وان مور درون دو گوشی این هدفون بی سیم از درایورهای 7 میلی متری استفاده نموده که دارای باس عمیقی هستند. این محصول از گواهی ضدآب IPX4 بهره می برد و با خیالی راحت می توان از آن هنگام ورزش کردن استفاده کرد. بعلاوه این گوشی ها هر کدام به 4 میکروفون برای انتقال باکیفیت صدای شما مجهز شده اند. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل SER T 19 BGT 2022 MKI NEW

هدفون بی سیم SER T 19 BGT 2022، محصول نو شرکت کیو سی وای است که جدا از فناوری نویز کنسلینگ، از قابلیت های بسیار خوب دیگری نیز بهره می برد. طراحی ارگونومیک این هدفون بی سیم موجب شده تا درون گوش شما چفت گردد و نگرانی بابت افتادن آن نداشته باشید. درون هر کدام از این گوشی ها یک درایور 10 میلی متری تعبیه شده تا تجربه پخش موسیقی برای شما به یک تجربه لذت بخش و بیاد ماندنی تبدیل گردد.

هدفون بی سیم نو کیو سی وای دارای 4 میکروفون است. از این 4 میکروفون، تعدادی از آن ها برای مکالمه مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای شناسایی و حذف نویز. از دیگر فناوری های تعبیه شده درون این هدفون بی سیم می توان به HFP ،A2DP HSP و AVRCP اشاره نمود. ظرفیت باتری قرار گرفته در گوشی های هدفون بی سیم SER T 19 BGT 2022، تا 8 ساعت کاربر را همراهی می نماید که به همراه کیس شارژ این مدت به 30 ساعت کامل می رسد. بعلاوه افراد می توانند تا 5 ساعت مکالمه با این هدفون داشته باشند.

شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بی سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05

هدفون بی سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05، یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب فروشگاه وبلاگ آبی اناری هاست که از فناوری نویز کنسلینگ بهره می برد. این هدفون بی سیم از نوع توگوشی است و به شکلی طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار می گیرد و چفت آن می گردد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ABS است و مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط وخش از خود نشان می دهد.

لنوو درون گوشی های این محصول از درایورهای 13 میلی متری قدرتمند استفاده نموده که صدای زیر و بیس بسیار خوبی را ارائه می دهد و لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می نماید. این هدفون بی سیم مجهز به 4 میکروفون است که طبق ادعای لنوو می تواند تا 90 درصد نویز موجود در فضای اطراف کاربران را خنثی و صدایی باکیفیت را انتقال دهد. محصول نو لنوو پس از یک بار اتصال به گوشی، با باز کردن درب کیس شارژ به طور اتوماتیک به آن متصل خواهد شد.

کیس شارژ هدفون بی سیم لنوو مدل POR Lenovo HT05 طراحی مستطیلی شکلی دارد و از یک باتری 250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این هدفون بی سیم امکان پخش موسیقی تا 4 ساعت را دارد. البته این مقدار برای ایرفون ها در نظر گرفته شده و با کیس شارژ 250 میلی آمپر ساعتی این مقدار به تقریباً 20 ساعت می رسد. بعلاوه شارژ شدن این کیس به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد. در نهایت باید به مقاومت این محصول در برابر رطوبت و عرق نیز اشاره کنیم.

شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل SEP W3 Encok

یکی از برترین هدفون های نویز کنسلینگ با بودجه زیر 2 میلیون تومان، هدفون بی سیم باسئوس مدل SEP W3 Encok است. این هدفون بی سیم ساقه هایی کوتاه داشته و با سری سیلیکونی خود به راحتی درون گوش کاربر جای می گیرد و در هنگام استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان گوش را اذیت نمی نماید. درایورهای 10 میلی متری این محصول نیز تجربه صوتی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهند.

این هدفون بی سیم حدود 10 متر برد دارد و از بلوتوث نسخه 5.0 برای انتقال صدا استفاده می نماید. علاوه بر فناوری کاهش نویز، باسئوس از فناوری های دیگر نیز در این محصول بهره برده که از جمله آن ها می توان به فناوری MEMS برای مکالمه های باکیفیت تر و فناوری صدای HI-FI اشاره نمود. فناوری HI-FI به هم ریختگی امواج و نویز صوتی پایینی دارد و می تواند صداها رو با پاسخ فرکانسی سریع پخش کند.

این هدفون بی سیم شارژدهی بسیار خوبی دارد و کاربران می توانند حدود 18 ساعت به صورت مداوم از این محصول استفاده نمایند، البته این آمار با استفاده کیس شارژ به حدود 50 ساعت می رسد که بسیار عالی است. بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت ABS ساخته شده و از عملکرد لمسی نیز بهره می برد. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بی سیم آکی مدل EP-N5

این هدفون بی سیم از نوع توگوشی بوده و به طور کامل درون گوش جای می گیرد. هدفون نو آکی، با طراحی ارگونومیک خود به راحتی کاربر را بدون هیچ احساس ناراحتی و خستگی، همراهی می نماید. این محصول در برابر پاشش آب و رطوبت مقاوم است و کاربران می توانند به راحتی از آن هنگام ورزش کردن استفاده نمایند.

درایورهای 11 میلی متری این محصول عملکرد خوبی دارند و صدا را با کیفیت و شفافیت بسیار زیاد به گوش شما انتقال می دهند. برد این هدفون حدود 10 متر است و برای اتصال به دستگاه های هوشمند از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده می نماید. روی کیس شارژ هدفون بی سیم آکی مدل EP-N5 یک نشانگر LED تعبیه شده که کاربران را از مقدار شارژ آن مطلع می سازد.

شارژ گوشی های هدفون آکی مدل EP-N5 تا 6 ساعت دوام دارد که به همراه کیس شارژ این مدت به 15 ساعت می رسد. باید اشاره کنیم که شاژر شدن کیس این محصول نیز به حدود 2 ساعت زمان احتیاج دارد. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13

شرکت لیتو که همیشه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسبی فراوری می نماید، هدفون نویزکنسلینگ مدل L-13 را با قابلیت های بسیار خوب روانه بازار نموده است. این هدفون بی سیم از نوع روگوشی بوده و کاپ ها آن طراحی ارگونومیکی دارند تا به راحتی روی گوش کاربران قرار بگیرند و در هنگام استفاده طولانی آن ها را اذیت نکند. بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده تا در برابر ضربات احتمالی مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-13 تا فاصله حدود 15 متری از دستگاه متصل شده به آن، به فعالیت ادامه می دهد و از نسخه 5.1 بلوتوث برای اتصال پایدار استفاده می نماید. درون کاپ های بزرگ این هدفون درایورهای 40 میلی متری تعبیه شده که صدا را با نهایت کیفیت به گوش کاربران می رساند. علاوه بر اتصال بلوتوث، شما می توانید با استفاده از کابل AUX نیز از این هدفون استفاده کنید. هدبند این محصول از جنس PVC ساخته شده و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد.

لیتو دکمه ای روی بدنه این محصول قرار داده تا با فعال کردن آن سطح بیس صدای فراوریی بالاتر رود و کاربران از شنیدن موسیقی لذت ببرند. این هدفون انرژی خود را از یک باتری لیتیوم پلیمری 400 میلی آمپر ساعتی دریافت می نماید که طبق ادعای لیتو با شارژ 5 دقیقه ای می تواند 5 ساعت دوام بیاورد. شارژ این هدفون بی سیم نیز به وسیله کابل USB-C صورت می گیرد. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بلوتوثی باسئوس مدل Encok D02 Pro

از دیگر هدفون های بی سیم نویز کنسلینگ از نوع روگوشی با بودجه زیر 2 میلیون تومان می توان به هدفون بلوتوثی باسئوس مدل Encok D02 Pro اشاره نمود. این هدفون بی سیم جنس بسیار باکیفیتی دارد و کاپ های بزرگ آن با بالشتک های نرم پوشانده شده تا برخلاف بیشتر هدفون های روگوشی حس بسیار خوبی هنگام استفاده به کاربران القا کند. بعلاوه امکان تنظیم ارتفاع و تناسب هدفون با میزان سر کاربران مختلف نیز وجود دارد.

باسئوس از درایورهای بزرگ 40 میلی متری درون کاپ های این هدفون بهره برده تا لذت شنیدن موسیقی را برای کاربران دوچندان کند. یک سری دکمه های فیزیکی روی بدنه این محصول به چشم می خورند که برای تغییر عملکرد هدفون مورد استفاده قرار می گیرند. یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این هدفون بی سیم در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ شدن به مدت 1.5 ساعت می تواند، حدود 40 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد.

بلوتوث نسخه 5.0 امکان اتصال پایدار را فراهم می نماید و بعلاوه از کابل AUX نیز می توان برای اتصال هدفون استفاده کرد. وجود میکروفون های بسیار باکیفیت در این هدفون نیز موجب شده تا صدا به صورت بسیار دقیق دریافت گردد. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10

هدفون بلوتوثی مدل T10، یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت زیر مجموعه شیائومی یعنی کیو سی وای است که علاوه بر فناوری نویز کنسلینگ از قابلیت های بسیار خوب دیگری نیز بهره می برد. در نگاه اول، طراحی بسیار زیبا و مجذوب کننده این هدفون به چشم می خورد که به راحتی درون گوش قرار می گیرد و کاربران در هنگام فعالیت نگرانی بابت افتادن آن نخواهند داشت.

این محصول از درایور های دوگانه Amature با قطر 10 میلی متر بهر برده که هم در فراوری صداهای زیر و هم در فراوری صداهای بم بسیار پیروز عمل می نماید. برد این هدفون بی سیم حدود 10 متر است و از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال پایدار استفاده می نماید. روی کیس شارژ این هدفون یک نشانگر LED تعبیه شده تا شرایط شارژ آن را به کاربران نشان دهد.

باتری های قرار گرفته در گوشی های هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T10 تا سه و نیم ساعت کاربر را همراهی می نمایند که به همراه کیس شارژ این مدت به 21 ساعت کامل می رسد. این کیس شارژ قادر است این هدفون ها را تا 5 بار شارژ کند. بعلاوه این محصول از فناوری شارژ سریع بهره می برد؛ به طوری که با 10 دقیقه شارژ انرژی لازم برای استفاده از هدفون تا یک ساعت فراهم خواهد شد.

این محصول پرفروش شرکت کیو سی وای در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از 4 میکروفون که دوتای آن برای کاهش نویز محیط اطراف هستند، بهره می برد. شما کاربران می توانید این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها بخرید.

سخن پایانی

در دنیای امروز، تکنولوژی نویز کنسلینگ بیش از گذشته در هدفون های هوشمند نو به کار رفته تا تجربه موسیقایی و مکالمه بسیار بهتری را در شرایط مختلف به کاربران ارائه دهد. در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان فروشگاه آنلاین وبلاگ آبی اناری ها پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هدفون های نویز کنسلینگ با قیمت زیر 2 میلیون تومان در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید