انتخاب بین بیرانوند و بوتز سخت است ، هنوز تصمیم نگرفته ام!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با بیان اینکه انتخاب دروازه بان تیمش بین علیرضا بیرانوند و ژان بوتز سخت و یک معضل است، گفت: علیرضا در بازی با تاتنهام فوق العاده بود.

انتخاب بین بیرانوند و بوتز سخت است ، هنوز تصمیم نگرفته ام!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها از مهر، شاید زمانی که ایوان لکو سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی تیمش در ملاقات مقابل تاتنهام انگلیس در لیگ اروپا قرار داد، تصور نمی کرد عملکرد این دروازه بان ایرانی شرایط را برای او برای معین دروازه بان نخست آنتورپ سخت کند.

آنتورپ فردا در لیگ بلژیک باید به مصاف تیم کلاب بروژ برود و ایوان لکو تاکید نمود که کار سختی برای انتخاب دروازه بان نخست تیمش دارد.

لکو در این ارتباط گفت: انتخاب بسیار سختی است. از روز اول می دانستیم که این مسئله مشکلاتی را برایمان ایجاد می نماید. اینکه شما دو دروازه بان خوب داشته باشید، هرگز خوب نیست.

وی ادامه داد: در این صورت وقتی یکی از دروازه بان ها بازی می نماید، مسئله این است که چرا دیگری بازی نمی نماید و بالعکس. شما نمی توانید صد درصد تصمیم درستی بگیرید. فقط می توانید امیدوار باشید که تصمیمتان درست است. این یک نوع ریسک است.

سرمربی تیم فوتبال آنتورپ توضیح داد: علیرضا در بازی برابر تاتنهام فوق العاده بود اما افرادی که می خواهند بوتز را درون دروازه ببینند، به اولین گل این مسابقه اشاره می نمایند که آیا نباید بیرانوند آنجا بهتر کار می کرد؟ طرفداران بیرانوند هم تاکید خواهند کرد که او سه سیو عظیم انجام داده است.

لکو اضافه کرد: هر دو طرف درست می گویند. شما موافقان و مخالفانی دارید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام. این یک معضل است.

سرمربی آنتورپ در پاسخ به این سوال که چرا ناگهان به بیرانوند در لیگ اروپا بازی داده است، گفت: اگر لازم نبود هرگز ژان را تغییر نمی دادم. فکر می کردیم که او برای شارژ مجدد به استراحت ذهنی و جسمی احتیاج دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "انتخاب بین بیرانوند و بوتز سخت است ، هنوز تصمیم نگرفته ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بین بیرانوند و بوتز سخت است ، هنوز تصمیم نگرفته ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید