شگفتی حذف یک ستاره با دستپخت کی روش ، پاشنه آشیل بزرگ تیم ملی در جام جهانی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ضعف تیم ملی در سمت چپ خط دفاعی در بازی های جام جهانی قطر، شگفتی حذف یک بازیکن را بیشتر کرد.

شگفتی حذف یک ستاره با دستپخت کی روش ، پاشنه آشیل بزرگ تیم ملی در جام جهانی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها آنلاین، طبیعی است که وقتی تیمی نتایج لازم را به دست نمی آورد، پرس وجوها در خصوص انتخاب بازیکنان و کم و کیف عملکرد کادرفنی افزایش می یابد. این شرایط در خصوص تیم ملی ایران هم پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی به وجود آمده است و حالا خیلی ها از فهرست انتخابی کارلوس کی روش ایراد می گیرند. شاید اگر او یک نشست خبری تشکیل می داد، خودش می توانست در خصوص این مسائل شرح بدهد، اما نه پیش از اعزام تیم به قطر و نه پس از بازگشت از دوحه شاهد برپایی چنین نشستی نبودیم. در نتیجه عمده ابهامات بی پاسخ ماند و منتقدان چاره ای جز طرح سؤالات بی جواب ندارند.

  • کی روش: ختم کلام را می گویم؛به این تیم کاملا احترام بگذارید | از جهنم وارد بهشت شدیم | ما لبخند هم می زدیم دشمن بودیم!

یکی از این پرسش ها، مربوط می گردد به چرایی حذف امید نورافکن از تیم ملی. او که در 3 سال گذشته پای ثابت اردوها بود و می توانست در پست هایی مثل دفاع چپ، دفاع وسط و هافبک تدافعی به بازی گرفته گردد، در حالی از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شد که فهرست کی روش یک جای خالی هم داشت، اما او به بازیکن جوان سپاهان اعتماد نکرد. از قضا پست تخصصی امید یعنی دفاع چپ، به یکی از نقاط ضعف تیم ملی در قطر تبدیل شد؛ جایی که در هر 2 شکست در برابر انگلستان و آمریکا، بازی ضعیف میلاد محمدی حسابی به چشم آمد. در ملاقات سرنوشت ساز با ایالات متحده، با آنکه همه می دانستند این تیم در کناره ها و بحث دورزدن مدافع تبحر دارد، شاهد بدترین عملکرد ممکن از سوی محمدی بودیم تا آخرش هم کسی نفهمد چرا نورافکن مسافر قطر نشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شگفتی حذف یک ستاره با دستپخت کی روش ، پاشنه آشیل بزرگ تیم ملی در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی حذف یک ستاره با دستپخت کی روش ، پاشنه آشیل بزرگ تیم ملی در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید