البرز و کرمان بر بام رقابت های سنگ نوردی در ماده سرطناب دختران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعداد های برتر دختران کشور در ماده سرطناب با قهرمانی سنگ نوردان البرزی و کرمانی سرانجام یافت.

البرز و کرمان بر بام رقابت های سنگ نوردی در ماده سرطناب دختران

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: اولین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

وی اضافه کرد: این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرایش های سرطناب، سرعت، بلدرینگ و کامباین از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان شروع شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

ایرانمنش توضیح داد: مسابقات روز پنج شنبه یک آذر در ماده سرعت، جمعه 2 آذر در بلدرینگ و شنبه 3 آذر در ماده سرطناب برگزار گردید که در سرانجام رقابت های سرطناب نتایج زیر حاصل شد:

گروه 15-14سال

مقام اول: پریسا مددی از البرز

مقام دوم: فاطمه پور بحری راه پیمایی از تهران

مقام سوم: شیما رستگار از زنجان

گروه 13-12

مقام اول: سارا زراعت زاده از کرمان اول

مقام دوم: ریحانه سادات موسوی از تهران

مقام سوم: هلیا سادات حسینی از کرمان

وی یادآور شد: رقابت های ماده سرطناب با حضور زمانی نماینده وزارت ورزش، گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و گنجی نایب رییس بانوان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان انجام شد.

ایرانمنش اضافه کرد: این رقابت ها یک شنبه 4 آذر جاری در ماده کمباین پیگیری می گردد.

یادآور می گردد: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "البرز و کرمان بر بام رقابت های سنگ نوردی در ماده سرطناب دختران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز و کرمان بر بام رقابت های سنگ نوردی در ماده سرطناب دختران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید