افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت:با مدیریت ولایتی، تخت های بیمارستان مسیح دانشوری ظرفیت پذیرش بیش از 180 بیمار سرپایی و 110 بیماربستری را داشته و خدمات آن نسبت به روزهای پایانی اسفند افزایش چشمگیری یافته است.

افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری خبرنگاران

به گزارش گروه سلامت وبلاگ آبی اناری ها، علیرضا زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای تهران با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری، ضمن دیدار با دکتر ولایتی رئیس این مجموعه، در بازدید نوروزی و حضور در بخش ای مختلف، با جمعی از پزشکان، متخصصان و کادر درمانی این مرکز دیدار کرد.

در این برنامه، ولایتی ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه و شروع سال جدید، از کوشش ها و مجاهدت های تمامی مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد: در سال جدید که با دو میلاد منجی عالم بشریت همراه است شاهد از بین رفتن ویروس کرونا و بازگشت آرامش و سلامت به ملت شریف و عظیم ایران باشیم.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه همه مسئولان، دست اندرکاران و همکاران در بخش های مختلف نظام و از جمله وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در پیگیری موضوعات بیش از یک ساله در مبارزه با این ویروس تقدیر و تشکر کرد.

زالی ضمن تبریک و تشکر از ولایتی و تمامی متخصصان و کادر درمانی این مجموعه با بیان اینکه بیمارستان مسیح دانشوری یکی از قطب های موثر و متخصص در کشور است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور این مجموعه همراه و همگام با ستاد ملی مقابله با کرونا با تمام توان عمل نموده و در خط مقدم به فعالیت و مجاهدت پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مسیح دانشوری در قطب ارجاعی از بیشتر نقاط کشور قرار گرفته است، اضافه نمود: در ایام تعطیلات نوروز هم بیمارستان تعطیل نبود و میزبان بیماران کرونایی ارجاعی نیز بوده است و با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده است.

رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران اعلام کرد: با تدابیر دکتر ولایتی و مدیریت مجموعه، تخت های بیمارستان در طول روزهای اخیر ظرفیت پذیرش بیش از 180 بیمار سرپایی و 110 بیماربستری را داشته است و خدمات بیمارستان نسبت به روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت.

زالی گفت: اختصاص اورژانش و تریاژ مخصوص به بیماران کرونایی با کادر متخصص و مجرب از جمله خدمات بیمارستان مسیح دانشوری به بیماران کرونایی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به خدمات درخشان این بیمارستان اظهار کرد: حتی بیمارانی که با شرایط وخیم و مشکل حاد تنفسی مراجعه کردند نیز در این مرکز پذیرش شده اند و فرایند درمان به خوبی انجام شد و با توجه به سطح بالای دانش، تجربه و مدیریت در این مجموعه، همیشه پیشگام ارائه خدمات به هموطنان و به ویژه در پذیرش بیماران حاد تنفسی و اپیدمی ها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات به بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید