آخرین وضعیت تیم کشتی پهلوانی از زبان سرمربی تیم ملی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رقابت های کشتی پهلوانی سومین دوره بازی های دنیای عشایر از ساعت 15 فردا (به وقت محلی) در سالن مجموعه ورزشی چولپان آتا قرقزستان، با حضور 48 کشتی گیر از 26 کشور دنیا برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت تیم کشتی پهلوانی از زبان سرمربی تیم ملی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالرضا کارگر سرمربی تیم ملی کشتی پهلوانی در مورد حضور تیم ملی کشورمان گفت: خدا را شکر بچه های ما از آمادگی لازم برخوردار هستند و ما برای قهرمانی به قرقیزستان آمده ایم.

وی ادامه داد: سه کشتی گیری همراه تیم ما هستند که آنها در کشتی ایران جزء بهترین ها هستند. جابر صادق زاده، پهلوان چند ساله کشور، محمد نادری از نفرات خوب کشتی ایران و آسیا و امید حسن تبار که در دو مرحله انتخابی در کشور اول شد و آینده درخشانی در کشتی دارد . کارگر توضیح داد: امیدوارم با دعای خیر مردم در این روزهای عزیز با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. محمد نادری کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کشورمان در مورد آمادگی خود گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به لطف خدا برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خواهم رفت. وی ادامه داد: از حریفانم شناخت دارم با بعضی از آنها در مسابقات ایندورگیمز ترکمنستان، روبرو گردیده ام از مردم خوب کشورم می خواهم برایمان دعا نمایند. امید حسن تبار کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم، که برای اولین بار است به عضویت تیم ملی کشتی پهلوانی در آمده در مورد مسابقات گفت: برای اولین بار است که به عضویت تیم ملی کشتی پهلوانی در می آیم. امیدوارم با دعای خیر مردم باکسب مدال طلا دل ملت ایران را شاد کنم. جابر صادق زاده کشتی گیر وزن 100 + کیلوگر ، قهرمان دنیا و 3 ساله پهلوانی کشورمان در مورد آمادگی خود گفت: خدا را شکر از آمادگی خوبی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم از عنوان قهرمانی خود به خوبی دفاع کنم و با این قهرمانی دل ملت ایران را شاد کنم و در نتیجه تیمی هم با دعای خیر مردم، به قهرمانی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین وضعیت تیم کشتی پهلوانی از زبان سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت تیم کشتی پهلوانی از زبان سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید