کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری زرند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری را با مشکل روبرو نموده است.

کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آبی اناری ها از کرمان، احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری این سازمان را با مشکل روبرو نموده است.

او با اعلام اینکه فضای سبز یکی از تاثیر گذار و مهمترین فضا های شهری است گفت: با کوشش و همت نیرو های شهرداری در طی سه سال گذشته بیش از 30هکتار به فضا های سبز شهری اضافه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند توسعه فضا های سبز شهری، خشکسالی و کم آبی درطی سال های گذشته رایکی ازمهمترین معضلات این سازمان عنوان وتوضیح داد: فضای سبز زرندبیشتر از هرزمانی احتیاجمند برنامه ریزی تعیین برای توسعه، نگهداری است.

عبدالله زاده کمبود نیرو را از مهمترین مسائل سازمان سیما، منظر اعلام و توضیح داد: طبق استاندارد های جهانی به اندازه هر هکتار فضای سبز سه نیرو جهت انجام فعالیت های مورد احتیاج است که متاسفانه این امر در شهرداری زرند برای هر هکتار کمتر از یک نفر است و این به معنای آنست که ما با کمبود جدی نیرو روبرو هستیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند در ادامه به عملیات خاکبرداری و خاکریزی گل کار های میادین و فضا های سبز شهری اشاره نمود و گفت: با همکاری واحد نقلیه و خدمات موتوری در طی یک هفته گذشته بیش از 200 کامیون خاک برداری و خاکریزی انجام گرفته است.

اواز آماده سازی و کشت دو برابری احتیاج شهرداری به گل های فصلی اطلاع داد و اضافه نمود:به زودی عملیات گل کاری فصلی در سطح شهر شروع خواهد شد.

عبدالله زاده در سرانجام از عملیات نصب پایه های روشنایی دو بوستان شقایق و مسافر اطلاع داد و توضیح داد:امیدواریم طی هفته جاری و آینده این دو بوستان نیز روشن شوند.

انتهای پیغام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود نیرو در فضای سبز شهرداری زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید