نسل جدید آیپد ایر و آی مک در نیمه دوم 2020 معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بر اساس گزارش جدید DigiTimes، اپل میخواهد در نیمه دوم 2020 از مدل های جدید آیپد مینی، آیپد ایر و آی مک رونمایی کند؛ این یعنی در رویداد WWDC 2020 که 9 روز دیگر برگزار می گردد، احتمالا شاهد رونمایی از مدل جدید آی مک نخواهیم بود.

نسل جدید آیپد ایر و آی مک در نیمه دوم 2020 معرفی می شوند

البته باید خاطرنشان کنیم حدود یک هفته بعد از افتتاحیه رویداد WWDC 2020، وارد نیمه دوم 2020 می شویم و این احتمال وجود دارد در این رویداد تعدادی از محصولات موردنظر معرفی شوند؛ اما باید بگوییم اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد، در گزارش DigiTimes به احتمال زیاد به بازه زمانی مبهم نیمه دوم 2020 اشاره نمی شد.

در این گزارش همچنین به جزییات مربوط به مدل های جدید آیپد و آی مک هم اشاره شده است. بر اساس این مطلب، در نیمه دوم 2020 باید انتظار معرفی آیپد ایر 10.8 اینچی و آی مک 23 اینچی را داشته باشیم؛ همچنین نباید احتمال معرفی آیپد مینی مبتنی بر نمایشگر عظیم تر از 8 اینچ را از قلم بیندازیم.

همچنین به نظر می رسد اپل در نیمه اول سال 2021 میخواهد آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر mini LED را معرفی کند. گفته می گردد اپل برای تامین نمایشگر آیپد ایر 10.8 اینچی، با شرکت های ال جی، BOE و شارپ به توافق رسیده است.

در رابطه با این آیپد 10.8 اینچی اطلاعات ضد و نقیض زیادی منتشر شده که دقیقا معین نیست آیا با آیپد معمولی سروکار داریم یا آیپد ایر. در هر صورت DigiTimes مدعی شده که آیپد موردنظر از خانواده آیپد ایر محسوب می گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسل جدید آیپد ایر و آی مک در نیمه دوم 2020 معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید آیپد ایر و آی مک در نیمه دوم 2020 معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید