مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل هواوی و بلوتوث تا استقبال از پیام رسان اندرویدی گوگل

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل هواوی و بلوتوث تا استقبال از پیام رسان اندرویدی گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در حالی که این روزها صحبت های زیادی پیرامون لغو همکاری گوگل با برندهایی مثل کوالکام، ای آر ام، اتحاد وای فای، انجمن اس دی، و...وجود دارد. بسیاری از افراد یکی از مهم ترین شرکت های فناوری جهان را از قلم انداخته اند؛ بلوتوث اس آی جی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قدیمی شدن تلفن همراه و تصمیم برای خرید یک گوشی جدید موضوعی رایج است اما پیش از خرید گوشی جدید باید برنامه ای برای گوشی قدیمی خود داشته باشید. به هر حال گوشی قدیمی شما پر شده از اطلاعات مهم و شاید رها کردن این گوشی بدون توجه به آینده کار درستی نباشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بارها در منابع مختلف اشاره شده است که سطح گوشی های هوشمند بسیار آلوده است و حتی گاهی سطح گوشی آلوده تر از سرویس های بهداشتی است. اگر قصد تمیز کردن گوشی آیفون خود را دارید اما نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید این مطلب را مطالعه کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی DS یک خودرو ویژه برای شرکت در مسابقات فرمول E طراحی کرده است. این خودرو دارای طراحی خیره کننده ای است و پیش بینی می شود تا سال 2035 وارد بازار شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها که بازار اپ های پیام رسان بسیار داغ شده است، پیام رسان اندرویدی گوگل نیز با استقبال بالای کاربران روبرو است و نرخ نصب این پیام رسان از مرز 500 میلیون عبور کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد یوتیوب را به عنوان یک رسانه ویدئویی برای تماشا یا انتشار ویدئوهای مورد علاقه خد بشناسند، اما جالب است بدانید یوتیوب یک اپلیکیشن بازی مستقل نیز دارد اپلیکیشنی که البته به زودی به سرانجام کار خود می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل هواوی و بلوتوث تا استقبال از پیام رسان اندرویدی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل هواوی و بلوتوث تا استقبال از پیام رسان اندرویدی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید