لینگارد همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، جسی لینگارد با وجود کسب نتایج ضعیف یونایتد در لیگ برتر هنوز باور دارد این تیم توان کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد.

لینگارد همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد چهارشنبه شب برابر آرسنال به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر 2 دست پیدا نکرد. جسی لینگارد زننده آخرین گل این دیدار جذاب بود. این نتیجه باعث شد یونایتد همچنان در رده هشتم جدول قرار داشته باشد.

جسی لینگارد درباره شرایط تیمش گفت: همه ما معتقد هستیم که فاصله زیادی تا خاتمه رقابت ها باقی مانده است. باید فقط به بازی بعدی برابر فولام فکر کنیم و بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. بازیهای زیادی خصوصا در این ماه داریم و باید همه آماده باشیم تا در تمامی دیدارها برنده از زمین خارج شویم. ما هنوز باور داریم که توان حضور در بین مدعیان را داریم. همیشه بازی کردن در منچستریونایتد باعث می گردد شما تحت فشار باشید و این را همه بازیکنان درک می نمایند. می دانیم که مسئولین سنگینی داریم و باید در تمامی دیدارها برنده باشیم و بازیهایی که برنده نشدیم را جبران کنیم.

منچستریونایتد باید فردا شنبه در لیگ برتر به دیدار فولام برود. این تیم امیدوار است بعد از 2 نوامبر، بالاخره طعم برد را در لیگ برتر بچشد. شاگردان مورینیو که با وجود تیم هایی چون منچسترسیتی و لیورپول، دیگر خیال قهرمانی در لیگ برتر را نباید داشته باشند، به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لینگارد همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینگارد همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید