سرپرست گل گهر: یاری داور با آمدن کادر فنی استقلال به زمین پنالتی گرفت، سناریو فصل گذشته را تکرار کردند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان مدعی است، زمانی که اعضای کادر فنی استقلال به زمین ریختند یاری داور تصمیم گرفت به ضرر گل گهر پنالتی اعلام کند.

سرپرست گل گهر: یاری داور با آمدن کادر فنی استقلال به زمین پنالتی گرفت، سناریو فصل گذشته را تکرار کردند

حیدر افسری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: همه دیدند که در بازی چه اتفاقاتی افتاد. نظرات ما تأثیرگذار نیست که بخواهیم حرف بزنیم. در لیگ برتر و جام حذفی شش بازی با استقلال انجام دادیم که در این بازی ها پنج پنالتی برای استقلالی ها گرفتند. به ما حق بدهید شاکی باشیم و شک کنیم چرا در بازی با استقلال علیه ما پنالتی می گیرند. اشتباهات تأثیرگذار داوری انگار تنها برای گل گهر است. کارشناسان فصل گذشته اذعان داشتند که گل گهر به مقدار 11 امتیاز از اشتباهات داوری متضرر شده است. امیدوارم سال جاری کمتر متضرر شده باشیم!

وی در خصوص اخراجش در این ملاقات توضیح داد: به علت اعتراض به داور و ورود به زمین اخراج شدم. در صحنه پنالتی دوم استقلال، یاری داور پرچم نزده بود و زمانی که اعضای کادر فنی حریف وسط زمین ریختند یاری داور بیان کرد، پنالتی بوده است. اعتراض ما این بود که چرا درست همان لحظه پرچم نزده و پس از گذشت 30 ثانیه این کار را نموده است. ما هیچ بی احترامی نکردیم و فقط اعتراض مان همین موضوعی بود که گفتم. باید به امیر قلعه نویی حق بدهیم که ناراحت باشد. از لحاظ فنی و طبق آمار تیم برتر زمین بودیم. سناریو فصل گذشته جام حذفی این بار در لیگ رخ داد و دو پنالتی علیه گل گهر در بازی با استقلال گرفته شد.

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان راجع به درگیری محمدرضا خانزاده با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: مجیدی سرمربی استقلال و قابل احترام است، ولی او نباید توپ را نگه می داشت. فشار روی بازیکن زیاد و ضربان قلبش بالا بود و سرمربی تیم حریف نباید کاری می کرد که او واکنش نشان دهد. خانزاده قصد داشت توپ را بگیرد و بازی را سریع تر شروع کند، ولی به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد. بی احترامی به کادر فنی از هر بازیکنی باشد، قابل قبول نیست. هر چند که اطرافیان سرمربی استقلال شلوغ کردند و حاشیه ها زیاد شد.

افسری درباره اخراج امین قاسمی نژاد پس از انتها بازی به علت اعتراض به داور اعلام کرد: این بازیکن به داور اعتراض کرد و کارت قرمز گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست گل گهر: یاری داور با آمدن کادر فنی استقلال به زمین پنالتی گرفت، سناریو فصل گذشته را تکرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست گل گهر: یاری داور با آمدن کادر فنی استقلال به زمین پنالتی گرفت، سناریو فصل گذشته را تکرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید