رونمایی از کروم بوک 2 در 1 نو اچ پی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شرکت HP به تازگی یک کروم بوک نو عرضه نموده است. این نوت بوک نو که کروم بوک x360 14a نام دارد، از پردازنده Celeron اینتل پشتیبانی می نماید و دارای یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی HD می باشد. لولای انعطاف پذیر به کار رفته در این کروم بوک امکان استفاده از آن را در دو حالت لپ تاپ و تبلت فراهم می نماید. HP می گوید x360 14a چهارده ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.

رونمایی از کروم بوک 2 در 1 نو اچ پی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، وزن x360 14a تنها 1.49 کیلوگرم است. لولای قابل تطبیق این کروم بوک آن را به ابزاری مناسب برای مشاغل در حال حرکت و دانش آموزان تبدیل می نماید. نوت بوک نو اچ پی در سه رنگ نقره ای، سفید و سبز عرضه می گردد. صفحه نمایش لمسی 14 اینچی x360 14a دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 81 درصد است که برای مرور وب و کار های آموزش الکترونیکی مناسب است، اما نمی توان آن را به عنوان یک صفحه نمایش ایده آل برای کاربرد های چند رسانه ای مانند پخش ویدئو در نظر گرفت.

وضوح 720p این دستگاه برای اهداف آموزشی مناسب است. از آنجایی که این نوت بوک از چیپست های نه چندان پرمصرف Celeron اینتل تغذیه می نماید، عمر باتری طولانی را ارائه خواهد داد. بنا به گفته HP این کروم بوک قادر است کنفرانس های ویدئویی را بدون مشکل پخش کند، بعلاوه تجربه بهتری از بازی را ارائه خواهد داد. این کروم بوک دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC می باشد. این محصول بعلاوه از دوربین اچ دی wide vision (88 درجه) و وایفای 5 پشتیبانی می نماید. از آنجایی که کروم بوک ها تحت اکو سیستم گوگل کار می نمایند، کاربران آن ها می توانند از مزایای سرویس Google One از جمله 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی به مدت یک سال برخوردار شوند. کروم بوک x360 14a اچ پی با پردازنده Celeron N4120 در حال حاضر با قیمت 29999 روپیه در هند به فروش می رسد.

منبع: gizbot

منبع: فرارو

به "رونمایی از کروم بوک 2 در 1 نو اچ پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کروم بوک 2 در 1 نو اچ پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید