خبرنگاران سه دامدار متخلف در گتوند دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، دزفول-خبرنگاران- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: سه دامدار غیرمجاز و متخلف در بیشه زارهای شهرستان گتوند دستگیر شدند.

خبرنگاران سه دامدار متخلف در گتوند دستگیر شدند

سجاد خدادادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آبی اناری ها اضافه کرد: این دامداران غیرمجاز که اقدام به باراندازی چادر و اسکان در منطقه کرده بودند، پیرو تاکید و دستور دادستان عمومی و انقلاب گتوند بر اجرای طرح پاکسازی بیشه زارها با همکاری ماموران کلانتری مرکزی، کارشناس حقوقی و فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دستگیر شدند.

وی اظهارداشت: این دامداران غیرمجاز و متخلف پس از اطلاع از محل متواری شدند که پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر و راهی بازداشتگاه شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: ماموران در این عملیات، ضمن جلوگیری از چرای دام، چادرهای دامداران متخلف را جمع آوری و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: شهروندان ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه های طبیعی درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

هفدهم فروردین ماه نیز پنج دامدار غیرمجاز و متخلف که اقدام به باراندازی، اسکان و چرای غیرمجاز دام در بیشه زارهای مرکزی واقع در جزیره رودخانه کارون گتوند کرده بودند، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، 54 هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه زارها و جنگل های دست کاشته در شهرستان گتوند وجود دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه دامدار متخلف در گتوند دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه دامدار متخلف در گتوند دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید