تحقق دو میلیون و 874 هزار دلار صادرات غیرنفتی از گمرک استان

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، داریوش دیودیده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان اضافه نمود: عمده کالاهای صادراتی از گمرک استان در این 9 ماهه، پودر و عصاره شیرین بیان و فرآورده های آرایشی و بهداشتی است.

تحقق دو میلیون و 874 هزار دلار صادرات غیرنفتی از گمرک استان

دیودیده کشورهای های مقصد این صادرات را آلمان، امارات، عراق و اندونزی دانست و گفت: در مدت 9 ماهه ابتدایی سال گذشته نیز تحقق صادرات غیر نفتی دو میلیون و 873 هزار دلاری از گمرک استان را شاهد بودیم.

دیودیده گفت: مقصد صادرات 9 ماهه ابتدایی سال گذشته استان را کشورهای آلمان، امارات، اندونزی، آفریقای جنوبی، انگلیس، عراق، فرانسه و کانادا تشکل می داد و همچنین پودر و عصاره شیرین بیان و فرآورده های آرایشی و بهداشتی از گمرک استان طی همین مدت صادر شده است.

وی به آمار کلی از ابتدای صادرات استان اشاره نمود و گفت: از ابتدای صادرات از استان تا سرانجام شهریور 92، استان 95.1 میلیون دلار صادرات داشته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان از صادرات غیرنفتی 18 میلیون و 495 هزار دلاری استان از نیمه دوم شهریور 92 تا مهر ماه 96 اطلاع داد و بیان نمود: مجموع صادرات استان از ابتدا تا شهریور ماه 96، 77 میلیون و 595 هزار دلار بوده است.

دیودیده محصولات صادر شده استان از گذشته تا امروز را مربوط به شیرین بیان، موکت، سیمان خاکستری، دلستر و نوشابه، عصاره گیاهان دارویی و سلستین دانست و اظهار داشت: امارات، عراق، اندونزی، آلمان، افغانستان، ترکمنستان، آفریفای جنوبی، سوئیس و انگلیس کشورهای مقصد صادرات استان بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تحقق دو میلیون و 874 هزار دلار صادرات غیرنفتی از گمرک استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق دو میلیون و 874 هزار دلار صادرات غیرنفتی از گمرک استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید