تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می نماید!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رییس سارمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: وضعیت تبلیغات محیطی کرج به مرحله بحران رسیده است.

تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می نماید!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: وضعیت تبلیغات محیطی در کرج به مرحله بحران و هشدار رسیده و لازم است تا فکری به حال آن گردد.

وی با اشاره به اینکه همه تابلوهای تبلیغاتی شهر به شهرداری تعلق ندارد اضافه کرد: طبق قانون، مدیریت فضای تبلیغاتی شهر با شهرداری است ولی در حال حاضر این حاکمیت وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه به دلیل اقدامات غلط گذشته، نهادها، سازمان ها و ارگان مختلف طبق مجوزهایی که به صورت قانونی و یا غیر قانونی دریافت نموده اند اقدام به نصب و استقرار سلیقه ای و بدون نظم و قاعده تابلوها در سطح شهر نموده اند که نتیجه آن منجر به وضعیت نابسامان امروز در سیمای بصری شهر شده است.

وی بهبود وضعیت سیمای شهر را در گرو همکاری و تعامل مشترک نهادها و ارگان های مختلف دانست و توضیح داد: متأسفانه تعدد تابلوهای تبلیغاتی کرج علاوه بر مخدوش کردن زیبایی بصری شهر، فضای تبلیغاتی را هم تحت تأثیر قرار داده و شرایط روحی و روانی ناپایدار و چالش برانگیزی را برای شهروندانی که برای امور روزمره خود در خیابان ها و معابر شهری تردد می نمایند به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: این سازمان علاوه بر تدوین طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر، با ارگان های دارای تابلوهای تبلیغاتی چندین بار جلسه برگزار نموده تا با تعامل و همفکری، بهترین روش برای ساماندهی وضعیت تبلیغاتی شهر اتخاذ گردد .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: طی دو ماه گذشته 250 تابلوی تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری شده است.

بضاعتی پور در انتها با اشاره به اینکه نابسامانی تبلیغات شهری زیبنده مردم کرج نیست گفت: این موضوع در شورای تامین استان در دست آنالیز است و مجموعه مدیریت شهری هم با جدیت از حق و حقوق شهروندان در برابر هجمه ای که در خصوص تبلیغات محیطی نامناسب ایجاد شده دفاع نموده و برای دستیابی به سیمای مطلوب شهر تمام توان و امکانات خود را به کار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوهایی که با روح و روان مردم بازی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید