اعلام توصیه های عمومی سفر

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در اطلاعیه شماره 5 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95، هشدارها و توصیه های لازم درباره سفرهای نوروزی اعلام شده است.

اعلام توصیه های عمومی سفر

دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای، هشدارها و توصیه های لازم را در این رابطه به توضیح ذیل اعلام نموده است:

هموطنان گرامی پیش از سفر به وسیله سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره 141 از شرایط تردد درجاده های کشور و به وسیله سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

چنانچه برودت هوا سفر نوروزی تان را تحت تاثیر قرار داده است می توانید به ایستگاه های امداد و نجات که در طول جاده ها مستقر می باشند مراجعه و یاری های لازم را دریافت کنید.

به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان یافته اند، پیشنهاد می گردد در استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی را رعایت و از تجهیزات غیراستاندارد استفاده نکنید.

توصیه می گردد مسافران نوروزی به منظور برنامه ریزی دقیق و اطلاع ازآخرین شرایط حمل و نقل هوایی با سامانه 199 و جهت آنالیز خطوط ریلی باشماره 5149 تماس برقرار کنید.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "اعلام توصیه های عمومی سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام توصیه های عمومی سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید