ارتقای بانوان در دستگاه های اجرایی مطالبه ای برحق است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، فتح الله حقیقی عصر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان استان مرکزی در اراک گفت: در راستای قانون و پیگیری های استاندار مرکزی در مورد تسریع و تسهیل ارتقای بانوان در دستگاه ها، بین استانداری و مدیران کل تعهدنامه ای به امضا رسیده است.

ارتقای بانوان در دستگاه های اجرایی مطالبه ای برحق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: بر اساس این تعهد نامه، استانداری و مدیران کل دستگاه ها نسبت به اجرای این قانون در برابر یکدیگر متعهد گردیده اند.

حقیقی بیان داشت: برخی از دستگاه ها براساس تعهدی که اعلام کردند، تاکنون در مورد یک نفر تا چند نفر اقدام نموده اند که این اقدام جای قدردانی دارد، چرا که حق طبیعی و قانونی بانوان است تا در دستگاه ها ارتقا پیدا نمایند و حتی در پست های کلیدی قرار بگیرند، اما نباید فراموش کرد که ارتقای بانوان در دستگاه ها باید یک ارتقای کارشناسی و منطقی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان داشت: در این مورد طی جلسات بسیار با بیش از 50 مدیر مذاکره گردیده است. اما برخی از این ارتقاها احتیاج به استعلام از دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه دارد. معتقد هستم و یقین دارم همه مدیران بر اساس قولی که داده اند به تعهدشان عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه استانداری تاکنون نسبت به تعهد خود، هفت مورد را اجرایی نموده است، بیان داشت: امیدواریم در استان مرکزی روزی برسد که یک تناسب و توازن واقعی بین مدیران آقا و خانم برقرار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارتقای بانوان در دستگاه های اجرایی مطالبه ای برحق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای بانوان در دستگاه های اجرایی مطالبه ای برحق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید