فراوری مبل منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد خوشه ای گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به فراوری مبل منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد این شهرستان استعداد مبدل شدن به یکی از قطب های فراوری در این محصولات را دارد که باید برای موفقیت در این امر با همت و یاری یکدیگر نسبت به خوشه ای شدن این اشتغال ها در شهرستان اقدام کنیم.

فراوری مبل منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد خوشه ای گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کریم حمیدوند در نشست با جوانان اسدآبادی اظهار کرد: اشتغال در بخش دولتی عملاً تعطیل بوده و باید کوشش کنیم با یاری تسهیلات اشتغالزایی که به شهرستان اختصاص می یابد کارآفرینان در بخش خصوصی نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام نمایند.

وی میزان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری سال گذشته این شهرستان را 8 میلیارد و 400 میلیون تومان برشمرد و اضافه کرد: سال گذشته از این تسهیلات استقبال چندانی نشد اما با وجود این امر نسبت به جذب کل این تسهیلات در شهرستان اقدام کردیم.

حمیدوند با اشاره به این که سال آینده نیز تسهیلاتی در این باره وجود خواهد داشت که اولویت با جوانان خواهد بود، توضیح داد: باید در پرداخت تسهیلات نسبت به هدفمندی پرداخت این تسهیلات با توجه به نیازها، محصولات فراوریی و پتانسیل های معدنی شهرستان در راستای ایجاد اشتغال توجه ویژه ای گردد.

وی گفت: ایجاد تعاونی های فراوری توسط جوانان اسدآبادی با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی یکی از موارد اشتغال های هدفمند و قابل رشد و توسعه در شهرستان می تواند باشد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنار گذر اسدآباد گفت: ضمن آلودگی های صوتی و زیست محیطی با توجه به تردد بسیاری از خودروهای سبک و سنگین از اسدآباد به علت قرار دریافت اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا و استان های غرب کشور هر ساله 3 چهارم درآمد شهرداری صرف هزینه برای نگهداری و ترمیم خیابان 22 بهمن می گردد که افتتاح کنار گذر به عنوان یکی از پروژه های ملی از این معضلات و هزینه ها کاسته و موجب خواهد شد این هزینه را شهرداری در عمران و آبادانی حوزه های دیگر سطح شهر صرف کند.

حمیدوند در ادامه با اشاره به معرفی سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار جدید استان همدان، توضیح داد: سید سعید شاهرخی یکی از جمله استانداران باتجربه و جوان و با هدف و انگیزه بالا بوده که دارای رویکرد توجه به بانوان و قشر جوان جامعه است که امیدواریم با وجود وی بتوانیم هر چه بیشتر از فکرهای جوان استفاده نموده و جوانان اتاق فکر ما مسئولان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری مبل منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد خوشه ای گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مبل منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد خوشه ای گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید