پیش بینی افزایش فراوری محصولات کشاورزی در اندیمشک دور از تصور نیست

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سید راهنمایی الله موسوی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: خوشبختانه در پاییز امسال روزهای پر خیر و برکت از لحاظ نزول رحمت الهی را در شهرستان اندیمشک تجربه کردیم و تداوم بارش ها می تواند شرایط مناسب در فصل برداشت محصولات دیم را در مزارع شهرستان به وجود آورد.

پیش بینی افزایش فراوری محصولات کشاورزی در اندیمشک دور از تصور نیست

وی با اشاره به افزایش ارتفاع هشت متری آب سد دز اندیمشک، اضافه نمود: بارش های اخیر باران اسباب شادمانی عموم شهروندان به ویژه کشاورزان در شهرستان اندیمشک را فراهم آورده است.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: شهر حسینیه با بارش 108 میلی متر، بیدروبه 103 میلی متر، پل تنگ 115 میلی متر، مازو 101 میلی متر، اندیمشک 90 میلی متر در آخرین بارش باران پاییزی نوید روزهای پرخیر و برکت را برای کشاورزان و عشایر رمه گردان در شهرستان اندیمشک در پی داشت.

موسوی با اشاره به اینکه در ارزیابی کارشناسان برای خسارات ناشی از آخرین بارش پاییزی باران، طوفان و تندباد لحظه ای 5 میلیارد تومان برآورد انجام شد، اظهار کرد: مجموع خسارت ناشی از باران، طوفان ها و تندبادهای لحظه ای به میزان 12 میلیارد و 200 میلیون تومان ارزیابی می گردد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک در انتها با اشاره به بارش های مطلوب پائیزی در شهرستان اندیمشک، گفت: پیش بینی افزایش فراوری محصولات کشاورزی در اندیمشک در صورت تداوم نزول بارش باران دور از تصور نخواهد بود.

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در نزدیکی دامنه کوه های رشته کوه های زاگرس واقع و از قطب های فراوری انواع محصولات کشاورزی در استان خوزستان محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیش بینی افزایش فراوری محصولات کشاورزی در اندیمشک دور از تصور نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش فراوری محصولات کشاورزی در اندیمشک دور از تصور نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید